    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: organizacja pamięci w Atmega2561
    Date: Mon, 12 Sep 2016 17:37:04 +0200

    Kuśwa, nie mogę zrozumieć.

    Ponoć tam jest 256K flash. "Liniowo", jak stoi w dataszicie.
    No ale - adres bootloadera (jak jest włączony) podają 1F800.
    No jak - w środku pamięci ??

    Poza tym, mam taki zonk z Bascomem (bez bootloadera na razie).
    Otóż, mam w programie proste CRC.
    W tym celu w programie jest linijka

    DATA "CRC=0000"

    Te zera są później zastępowane wartością jakąś, ale to nieważne.
    Po prostu chodzi o to, że w programie jest zapisana poprawna wartość CRC.

    I w czasie działania program odszukuje "w sobie" ten string.
    I fajnie - tylko podaje mi, że on jest pod adresem 3032A. Czyli pod
    adresem "poza" programem jakby, bo program zajmuje teraz 1DBF4.

    Za cholerę nie mogę skumać jak to jest zorganizowane. Nawet bez
    bootloadera. A co dopiero z.

    A musiałem się przesiąść z M128 bo tam mi program już zajmował 97%....

    Ktoś może mnie oświecić proszę ?