  • 1. Data: 2014-08-15 13:05:15
    Temat: oscyl
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    jebać po/eu

    ma Ktoś to urządzenie:
    http://allegro.pl/supernowoczesny-oscyloskop-cyfrowy
    -2x100mhz-1gsa-i4494603246.html
    i może coś powiedzieć?

  • 2. Data: 2014-08-16 12:13:03
    Temat: Re: oscyl
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    nikt nie wie?

  • 3. Data: 2014-08-17 00:57:14
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    On Saturday, 16 August 2014 11:13:03 UTC+1, feldmarszałek tusk wrote:
    > nikt nie wie?

    Wygląda jak podróbka Rigola, jeśli jest tak samo dobry jak Rigol to bym zaryzykował i
    kupił.

  • 4. Data: 2014-08-17 10:59:57
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    a jakiego rigola jeśli można zapytać?

  • 5. Data: 2014-08-18 01:34:38
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    "feldmarszalek tusk" <N...@g...pl> wrote in message
    > jebac po/eu
    >
    > ma Ktos to urzadzenie:
    > http://allegro.pl/supernowoczesny-oscyloskop-cyfrowy
    -2x100mhz-1gsa-i4494603246.html
    > i moze cos powiedziec?

    Moze przed zakupem poczytaj:
    http://www.effectivebits.net/2011/08/whats-differenc
    e-between-ghz-and-gs.html
    zebys pozniej nie plakal, ze eu z po zamienia sygnaly cyfrowe na sinusy...

  • 6. Data: 2014-08-18 02:00:11
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-08-17 00:57, bobofrut pisze:

    > Wygląda jak podróbka Rigola, jeśli jest tak samo dobry jak Rigol
    > to bym zaryzykował i kupił.

    Mam Rigola i ogólnie działa dobrze, ale w wielu przypadkach bardziej
    podoba mi się analogowy oscyloskop sprzed kilkudziesięciu lat.
    Analogowy reaguje zawsze natychmiast - wiem, że na ekranie mam
    na pewno to, co przychodzi z wejścia. Cyfrowy ma określoną częstotliwość
    próbkowania, obniżaną przy wolnej podstawie czasu. W efekcie
    oglądając np. przebieg PWM 100 kHz, który ma płynnie zwiększać
    i zmniejszać jasność żarówki np. co 1 sekundę, przy ustawieniu
    50ms/działkę, na ekranie widać bezsensowny poszatkowany przebieg.
    Analogowy oscyloskop pokaże to dobrze.

    W analogowym oscyloskopie mogę ustawić wyzwalanie automatyczne.
    Dotknę palcem sondy i natychmiast widzę na ekranie 50 Hz. W Rigolu
    dosyć trudno to uzyskać - reaguje z opóźnieniem itp. Ale można się
    przyzwyczaić...

    P.

  • 7. Data: 2014-08-18 10:36:34
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    On Sunday, 17 August 2014 09:59:57 UTC+1, feldmarszałek tusk wrote:
    > a jakiego rigola je�li mo�na zapyta�?

    Wygląda na prodróbkę Rigola, którego ja posiadam, mianowicie DS1102E

  • 8. Data: 2014-08-20 02:23:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotrne" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > i zmniejszać jasność żarówki np. co 1 sekundę, przy ustawieniu
    > 50ms/działkę, na ekranie widać bezsensowny poszatkowany przebieg.

    Dobry cyfrowy też pokaże dobrze... Ale jest wtedy drogi bo dobry.
    Ja używam w pracy oscylków Agillent (dawniej HP) i sobie chwalę.

    > W analogowym oscyloskopie mogę ustawić wyzwalanie automatyczne.
    > Dotknę palcem sondy i natychmiast widzę na ekranie 50 Hz.

    I jakie to badanie palca ma praktyczne znaczenie dla Ciebie? :-)