  • 1. Data: 2017-09-30 18:35:01
    Temat: [ostro 3] kuchenka mikrofalowa
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    (już o to pytałem, ale grupa gdzieś odleciała)

    muszę kupić kuchenkę mikrofalową...
    problem jest niebanalny...

    miałem jedną starą która działała ok...
    później drugą która grzała jedynie miskę/talerz a jedzenia w niej ni w
    ząb...

    pytanie - jak wybrać taką jak pierwsza i nie wjebać się w taką jak druga?

  • 2. Data: 2017-09-30 19:44:47
    Temat: Re: [ostro 3] kuchenka mikrofalowa
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-09-30 o 18:35, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU pisze:
> [...]
    >
    > miałem jedną starą która działała ok...
    > później drugą która grzała jedynie miskę/talerz a jedzenia w niej ni w

    Może włączałeś nie mikrofalę a grilla.

    > pytanie - jak wybrać taką jak pierwsza i nie wjebać się w taką jak druga?

    Zrób próbę w sklepie. Wstaw szklankę z wodą i sprawdź czy się gotuje.

  • 3. Data: 2017-09-30 21:19:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z woda problem bo butelke trzeba miec, kubek. Z jajkiem prosciej.

  • 4. Data: 2017-09-30 21:29:38
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Z woda problem bo butelke trzeba miec, kubek. Z jajkiem prosciej.

    Ale jak drzwi domknąć? :-)

    Robert

  • 5. Data: 2017-09-30 22:56:08
    Od: JaNus <bez@adresu>

    > Z woda problem bo butelke trzeba miec, kubek. Z jajkiem prosciej.

    Nie bądź wredny, nawet "Platformowy" nie zasłużył, żeby go kopać po
    j*jach...
    Jeśli spróbujesz "Wole" zagrzać mikrofalą jajko, to wybuch jest
    nieunikniony, co oznacza konieczność mycia wnętrza.

  • 6. Data: 2017-10-01 10:37:17
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

    W dniu 2017-09-30 o 19:44, t-1 pisze:

    > Zrób próbę w sklepie. Wstaw szklankę z wodą i sprawdź czy się gotuje.

    zdecydowanie bardziej wiarygodna będzie próba ugotowania jajka.
    oczywiście im więcej jajek, tym wiarygodność próby będzie większa.

    a.

  • 7. Data: 2017-10-01 22:01:40
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Miller Artur wrote:

    > zdecydowanie bardziej wiarygodna będzie próba ugotowania jajka.
    > oczywiście im więcej jajek, tym wiarygodność próby będzie większa.

    Dobre efekty daje też wstawienie do kuchenki palącej się świeczki.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 8. Data: 2017-10-01 22:44:12
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Miller Artur" <n...@d...com> napisał w wiadomości

    > zdecydowanie bardziej wiarygodna będzie próba ugotowania jajka. oczywiście
    > im więcej jajek, tym wiarygodność próby będzie większa.

    to ja proponuję podgrzewanie wątróbki;)

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 9. Data: 2017-10-01 23:03:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Watrobka super do takiego testu, nie potlucze sie w transporcie jak jajko. Watrobka
    lubi nastawienie mocy na maksa. Z kurczaka tania jest. Za zlotowke mozna miec kilka
    watrobek do prob. Kilka kuchenek mozna w sklepie sprawdzic.

  • 10. Data: 2017-10-02 08:45:16
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > pytanie - jak wybrać taką jak pierwsza i nie wjebać się w taką jak druga?

    Pierwszą lepszą z brzegu. Mam pozytywne doswiadczenia z Zelmerem.