  • 11. Data: 2014-05-16 13:54:23
    Temat: Re: [ot] jak to skanowac?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    XX YY in news:2f2d5e57-d017-4437-b942-d1e5281fe8f3@googlegrou
    ps.com
    [.........]
    > nie wiem dlaczego biale tlo jest zielone?

    napisalem - dlaczego.

  • 12. Data: 2014-05-16 14:18:11
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Freitag, 16. Mai 2014 13:54:23 UTC+2 schrieb 1634Racine:
    > XX YY in news:2f2d5e57-d017-4437-b942-d1e5281fe8f3@googlegrou
    ps.com

    > [.........]

    > napisalem - dlaczego.

    fakt , sam zaznaczyles - nie doszedelm tak daleko w czytaniu postu - mnie wystarcza
    tytul i pierwsze zdanie.
    juz myslalem ze to ze scannera po jakiejs obrobce.

  • 13. Data: 2014-05-16 20:23:49
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    XX YY in news:15ffabf1-00bd-468d-afc1-280969f267e4@googlegrou
    ps.com
    > fakt , sam zaznaczyles - nie doszedelm tak daleko w czytaniu postu -
    > mnie wystarcza tytul i pierwsze zdanie.

    tzn nie czytasz posta i nie znasz pytania,ale odpowiadasz? :) :) :)

  • 14. Data: 2014-05-16 20:32:38
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Freitag, 16. Mai 2014 20:23:49 UTC+2 schrieb 1634Racine:
    > XX YY in news:15ffabf1-00bd-468d-afc1-280969f267e4@googlegrou
    ps.com

    > tzn nie czytasz posta i nie znasz pytania,ale odpowiadasz? :) :) :)

    a skad takie wnioski
    nie napisalem , ze nie czytam.

    napisalem , ze mnie wystŕrcza tytul i pierwsze zdanie.
    w tym przypadku przeczytalem nawet dwa.
    odpowiedz masz prawidlowa , nawet rozszerzona.
    znajdziesz tysiace gotowych odpowiedzi w sieci na postawione w tytule pytanie.
    tuaj nie ma co czytac.

  • 15. Data: 2014-05-21 21:17:25
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    A wiesz, że gdzies czytałem, że ma i że najlepszy jest środek?
    Nie pamiętam już, dlaczego.

    -----

  • 16. Data: 2014-05-22 07:36:53
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    " 666" <j...@g...pl> wrote:

    >A wiesz, że gdzies czytałem, że ma i że najlepszy jest środek? Nie
    >pamiętam już, dlaczego.

    Można stawiać różne hipotezy: najstabilniejsze mechanicznie warunki
    pracy "karetki"? Najmniej odbić? Itd.

    A najlepiej samemu przetestować dany egzemplarz stosując ten sam
    wzornik ostrości w pięciu kluczowych położeniach (lub jeden duży,
    zakładając że jest dostatecznie jednorodny).

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 17. Data: 2014-05-22 12:36:30
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Lampa (świetlówka przy skanerach CCD) na pewno najstabilniej świeci pośrodku rurki.
    Coś jak z równomiernością podświetlenia ekranu LCD, ze 100% na środku może spaść
    nawet do 45% w rogu (ludzkie oko nam to kompensuje)

    -----