  • 1. Data: 2010-09-28 19:04:40
    Temat: otomoto
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Hej !
    Wtajemniczcie mnie, bo nie łapię.
    W jakim celu ukazało się to ogłoszenie ?
    http://otomoto.pl/honda-accord-accord-C15202953.html
    Właściciel ma coś nie tak pod sufitem, że musiał się pochwalić ?
    Czy to może ogłoszenie specjalnie dla wtajemniczonych, wiedzących, że
    budynki w tle należą to konkretnego autokomisu ?
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 2. Data: 2010-09-28 19:41:33
    Temat: Re: otomoto
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 28 Sep 2010 19:04:40 +0200, WOJO napisał(a):

> [...]
    > Czy to może ogłoszenie specjalnie dla wtajemniczonych, wiedzących, że
    > budynki w tle należą to konkretnego autokomisu ?

    Oj, przez formularz kontaktowy możesz skrobnąć kilka słów do
    sprzedającego ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 3. Data: 2010-09-28 20:36:23
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "WOJO"

> [...]
    > Czy to może ogłoszenie specjalnie dla wtajemniczonych, wiedzących, że
    > budynki w tle należą to konkretnego autokomisu ?

    Kurde ja chyba też mam coś nie równo - bo nijak nie rozumiem o co Tobie
    chodzi? co jest nie tak z tym ogłoszeniem?

  • 4. Data: 2010-09-28 21:00:32
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Oj, przez formularz kontaktowy możesz skrobnąć kilka słów do
    > sprzedającego ;-)
    Jesne - 2 lata walczyłem ze spamem, bo kilka razy wypełniłem taki formularz
    i podałem prawdziwy adres email :)
    WOJO

  • 5. Data: 2010-09-28 23:49:53
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-28 19:04, WOJO wrote:
> [...]
    > Czy to może ogłoszenie specjalnie dla wtajemniczonych, wiedzących, że
    > budynki w tle należą to konkretnego autokomisu ?

    przy okazji jaki on bezwypadkowy to widać po tylnej klapie :D

  • 6. Data: 2010-09-29 09:30:12
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości grup

    > Wtajemniczcie mnie, bo nie łapię.

    no ja twojego posta tez nie do konca

    > W jakim celu ukazało się to ogłoszenie ?

    sprzedazy auta

    > Właściciel ma coś nie tak pod sufitem, że musiał się pochwalić ?

    dlaczego pochwalic, chce sprzedac i skad wniosek ze wystawil je wlasciciel,
    a nie komisant?

    > Czy to może ogłoszenie specjalnie dla wtajemniczonych, wiedzących, że
    > budynki w tle należą to konkretnego autokomisu ?

    a czemu patrzysz na budynki, calkowicie pomijajac wielka zawieszke komisowa
    na lusterku?

    dziwi cie to ze komis wystawia auta na otomoto, allegro czy innym serwisie,
    czy jak?

  • 7. Data: 2010-09-29 10:01:36
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > dziwi cie to ze komis wystawia auta na otomoto, allegro czy innym
    > serwisie, czy jak?
    To powiedz mi Sherlocku, gdzie mogę obejżeć auto lub gdzie zadzwonić po
    bliższe informacje :)
    WOJO

  • 8. Data: 2010-09-29 10:08:50
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > To powiedz mi Sherlocku, gdzie mogę obejżeć auto lub gdzie zadzwonić po
    > bliższe informacje :)
    > WOJO

    Jak to gdzie? W Warsaw :)

  • 9. Data: 2010-09-29 12:08:42
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > To powiedz mi Sherlocku, gdzie mogę obejżeć auto lub gdzie zadzwonić po
    > bliższe informacje :)

    pewnie sirota zapomniala wpisac, nie takie kwiatki sie zdarzaja jak
    komisanci masowo auta wystawiaja, ciesz sie ze zgadza sie tytul z opisem i
    zdjeciem

  • 10. Data: 2010-09-29 16:26:00
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-09-29 10:01, WOJO pisze:
    > To powiedz mi Sherlocku, gdzie mogę obejżeć auto lub gdzie zadzwonić po
    > bliższe informacje :)
    > WOJO

    A moze by sie tak skontaktowac ze sprzedajacym poprzez formularz
    kontaktowy, Sherlocku?

    --
    venioo
    sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM