  • 1. Data: 2012-03-24 09:39:44
    Temat: par2 i problemy z opcjami
    Od: Jan Tryn <9...@a...onet.pl>

    Witam,
    Mam pytanie jak używa się plików par2

    Mam pewien plik o rozmiarze 40kb. Chciałbym utworzyć optymalny zestaw plików
    par2 by móc odtworzyć cały plik oryginalny za pomocą plików par2.

    Próbowałem różnych opcji, ale żadna nie daje takiego rezultatu.

    robiłem tak:

    par2 c plik.bin
    rm -f plik.bin
    par2 r plik.bin.*

    Używanie opcji -s nic nie daje po za skopiowaniem pliku i wstawieniem
    pustych znaków, to wręcz zajmuje miejsce na dysku. Opcje -r czyli zdawało by
    się najrozsądniejszy wybór nie pozwalaja na odzyskanie pliku, nawet przy
    100% lub 200%.

    Prosze o pomoc w tej sprawie.

    --
    ===