  • 1. Data: 2010-04-15 21:18:12
    Temat: pasmo za free w TP dla dostawcow tresci
    Od: Tomek <t...@-...pl>

    Witam

    Kraza plotki ze juz takie negocjacje z TP sie tocza. Oplata tylko za
    port, porty 1 i 10G, na adresach z AS 5617. Ktos zna jakies szczegoly i
    uchyli rabka tajemnicy ?

    pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2010-04-16 10:10:32
    Temat: Re: pasmo za free w TP dla dostawcow tresci
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    Tomek pisze:
> [...]
    >
    > Kraza plotki ze juz takie negocjacje z TP sie tocza. Oplata tylko za
    > port, porty 1 i 10G, na adresach z AS 5617. Ktos zna jakies szczegoly i

    Jeśli to coś więcej, niż plotka, to dołączam się do pytania...

    --
    Sławek Lipowski
    http://lipowski.org

  • 3. Data: 2010-04-16 10:33:58
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Jeśli to coś więcej, niż plotka, to dołączam się do pytania...

    w tepsie jezeli sama tepsa na tym nie zarobi to nigdy nie ma nic za free

    Moze doszli do wniosku, ze za duzo maja ruchu ze swiata do tpnetu i chca
    skusic paru dostawcow tresci aby opublikowali swoja zawartosc w tpnecie. W
    mojej ocenie to byloby szkodliwe dla calej reszty.

    Icek

  • 4. Data: 2010-04-16 11:01:21
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Czy ty oferejesz dostęp do swojej sieci za free?

    No niestety musze. Nawet musze za to placic.

    Mam kontent, ktory caly czas sciagaja ludzie z neurozdrady. Nie dosc, ze ja
    nic z tego nie mam to jeszcze musze placic za polaczenie klientow tpnetu do
    mnie.

    Icek

  • 5. Data: 2010-04-16 11:08:27
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    Icek pisze:

> [...]
    > skusic paru dostawcow tresci aby opublikowali swoja zawartosc w tpnecie. W
    > mojej ocenie to byloby szkodliwe dla calej reszty.

    Jeśli treść miałaby być włączona w AS5617, to dziękuję, postoję. Jeśli
    miałby to być bezpłatny peering z AS5617, to bardzo chętnie.

    --
    Sławek Lipowski
    http://lipowski.org

  • 6. Data: 2010-04-16 13:24:27
    Od: "Zboj" <z...@m...dot.pl>

    > Czy ty oferejesz dostęp do swojej sieci za free?

    Wielu operatorów w Polsce stosuje politykę otwartego peeringu. Nie oznacza
    to rozdawania usług klientom końcowym, ale wymieniania się ruchem z innymi
    operatorami lub dostawcami treści. W tym kontekście tak - jest to dostęp do
    sieci/zasobów za free. Mam trochę takich sesji.

    Pozdrawiam,

    --
    ---
    Zboj (Piotr Marciniak)

  • 7. Data: 2010-04-16 16:42:46
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Kraza plotki ze juz takie negocjacje z TP sie tocza. Oplata tylko za port,
    > porty 1 i 10G, na adresach z AS 5617. Ktos zna jakies szczegoly i > uchyli
    > rabka tajemnicy ?

    Slyszalem o negocjacjach, ale nie z dostawcami tresci, ale z sieciami
    akademickimi (numeracja niekomercyjna).

  • 8. Data: 2010-04-16 17:20:10
    Od: "xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com" <xarafaxz@_TNIJTA_gmail.com>

    Icek wrote:

> [...]
    >
    > Mam kontent, ktory caly czas sciagaja ludzie z neurozdrady. Nie dosc, ze
    > ja nic z tego nie mam to jeszcze musze placic za polaczenie klientow

    Skoro nic z tego nie masz to czego tego nie wytniesz ?
    Albo niech sobie biegnie przez zagranice.
    A może jednak coś z tego masz ?

  • 9. Data: 2010-04-16 17:26:27
    Od: Jan Wideł <jwnews@_NOSPAM_debian.maszyna.pl>

    Dnia 2010-04-16, o godz. 18:42:46
    "ttt" <t...@n...pl> napisał(a):

    > Slyszalem o negocjacjach, ale nie z dostawcami tresci, ale z sieciami
    > akademickimi (numeracja niekomercyjna).
    Sieci akademickie to chyba jeden z wiekszych kontentow p2p.

    --
    Poz,
    Jasiek

  • 10. Data: 2010-04-16 18:31:40
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>

    Icek wrote:

> [...]
    > nic z tego nie mam to jeszcze musze placic za polaczenie klientow tpnetu do

    tak, my też mamy taki kontent.. p2p... i wcale nie trzeba za to extra
    płacić.

    Marcin