  • 1. Data: 2010-05-30 20:31:06
    Temat: passat
    Od: "Darek" <1...@w...pl>

    Witam
    Zastanawiam się nad kupnem
    Mam pytanie ile wytrzymuje silnik VW passat 1.8T bezyna
    Ile to pali?
    CZy opłaca się założyć gaz do silnika z prebiegiem 250kkm

  • 2. Data: 2010-05-30 20:51:20
    Temat: Re: passat
    Od: "mirek" <a...@S...com>

> [...]
    > Ile to pali?
    > CZy opłaca się założyć gaz do silnika z prebiegiem 250kkm

    Pali tyle ile ma palić. Spr. w danych producenta.

    Gaz opłaca sie założyć do kuchenki gazowej a nie do samochodu na benzyne.

  • 3. Data: 2010-05-30 21:06:28
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    mirek wrote:
    > Pali tyle ile ma paliae. Spr. w danych producenta.
    > Gaz op?aca sie za?o?yae do kuchenki gazowej a nie do samochodu na benzyne.

    Czy mozesz powtórzyć całą tą wypowiedź bo chyba jakiś firewall powycinał
    z twojego posta przypadkiem cała merytorykę.

  • 4. Data: 2010-05-30 21:12:05
    Od: "Kriso" <bit@kontoO_O.pl>

    > Czy mozesz powtórzyć całą tą wypowiedź bo chyba jakiś firewall powycinał z
    > twojego posta przypadkiem cała merytorykę.

    Hmm mi nic nie wycielo, i nawet sie pod tym podpisuje "recami i nogami" .

    Kriso

  • 5. Data: 2010-05-30 21:32:39
    Od: Bartas_M5 <b...@i...pl>

    mirek pisze:

    > Pali tyle ile ma palić. Spr. w danych producenta.
    >
    > Gaz opłaca sie założyć do kuchenki gazowej a nie do samochodu na benzyne.

    Co ty pierdzielisz, sam mam zagazowane swoje M5 i jakoś ujmy na honorze
    to nie przynosi.
    Fura jeździ jak marzenie, a koszty śmieszne.

  • 6. Data: 2010-05-30 21:37:48
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-05-30 21:32, Bartas_M5 pisze:

    > Co ty pierdzielisz, sam mam zagazowane swoje M5 i jakoś ujmy na honorze
    > to nie przynosi.
    > Fura jeździ jak marzenie, a koszty śmieszne.

    Zmień ksyfke na Bartas_zagazowane_M5 skoro " ujmy na honorze to nie
    przynosi"

  • 7. Data: 2010-05-30 22:00:28
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-05-30 21:32, Bartas_M5 pisze:

    > Co ty pierdzielisz, sam mam zagazowane swoje M5

    Zagazowane M5? Świat się kończy. ML55AMG'a zagazowanego
    widziałem - również porażka.
    Jak ktoś kupuje M5 to powinno byc go stać na benzynę.

    Chociaż ja się już niczemu nie dziwie: do salonu Porsche
    przychodzą ludzie i pytają o gaz do Cayenne.

    Jak bym jakieś swoje auto zagazował, to by się żona ze
    mną rozwiodła.

    pozdro

  • 8. Data: 2010-05-30 22:32:31
    Od: "fuen" <fuen@wp[spam].pl>

    > Jak bym jakieś swoje auto zagazował, to by się żona ze
    > mną rozwiodła.

    he he
    a ja mam diesla zagazowanego ;-)

  • 9. Data: 2010-05-30 22:45:36
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-05-30 22:00, megrims pisze:

    > Zagazowane M5? Świat się kończy. ML55AMG'a zagazowanego
    > widziałem - również porażka.
    > Jak ktoś kupuje M5 to powinno byc go stać na benzynę.

    Co Ty nie powiesz? A do ostatniej M5 BMW samo założyło gaz. Pojeździli,
    potestowali, wrzucili na hamownię i stwierdzili, że auto jeździ
    świetnie. A do tego legitymuje się wyższą mocą niż miało na benzynie,
    bez instalacji. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 10. Data: 2010-05-30 22:57:04
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 30 May 2010 22:45:36 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
    <e...@3...lp> wrote:

    > Co Ty nie powiesz? A do ostatniej M5 BMW samo założyło gaz.

    Jesteś pewien, że to nie ACe Sznycel?

    r.