  • 1. Data: 2013-06-04 22:37:53
    Temat: peemesowo po dwakroć
    Od: LEPEK <n...@n...re>

    Witam

    Taki oto artykuł ukazał się mym oczom na moim portalu regionalnym:
    http://deluxe.trojmiasto.pl/Do-celu-z-pilotem-czy-wa
    rto-kupic-drozsza-nawigacje-samochodowa-n69512.html

    Oprócz meritumu (który jest opisany dość... pobieżnie (jak to zwykle w
    takich "co tam słychać w technologiach?") jedna 'rzecz' mnie się rzuciła
    wyraźniej na ekran - eeechchch, dawne czasy...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 2. Data: 2013-06-05 08:38:39
    Temat: Re: peemesowo po dwakroć
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 4 Cze, 22:37, LEPEK <n...@n...re> wrote:
> [...]
    > takich "co tam słychać w technologiach?") jedna 'rzecz' mnie się rzuciła
    > wyraźniej na ekran - eeechchch, dawne czasy...

    Nie domknąłeś nawiasu. Syntax error.
    Nie wypatrzyłem tej rzeczy. Uracz sugestią co ci tam na ekranie sie
    rzuca...

  • 3. Data: 2013-06-05 08:45:48
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-06-04 22:37, *LEPEK* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> [...]
    > takich "co tam słychać w technologiach?") jedna 'rzecz' mnie się rzuciła
    > wyraźniej na ekran - eeechchch, dawne czasy...

    Tłusta czcionka pod koniec artykułu? :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 4. Data: 2013-06-09 19:41:56
    Od: LEPEK <n...@n...re>

    W dniu 2013-06-05 08:45, Mirek Ptak pisze:

    > Tłusta czcionka pod koniec artykułu? :)

    Otóż to :)

    Pozdr,