  • 1. Data: 2003-12-10 09:03:31
    Temat: pełnomocnictwo na wyłączność
    Od: Othellot <o...@w...pl>

    Witajcie,
    Moje pytanie dotyczy propozycji mojego providera, abym podpisał
    pełnomocnictwo w sprawie reprezentowania mnie przez niego przed NASKiem.
    To pełnomocnictwo by oznaczalo, że we wszelkich sprawach co do mojej
    domeny (zmiana abonenta na przykład, albo usunięcie domeny) nie ja będę
    występował do NASK tylko on. I jeszcze, że zobowiązuję się, że nie bede
    podejmował podobnych działań samodzielnie tylko przez niego. Domenę
    kupiłem jeszcze "po staremu" czyli wprost od NASKu.
    Jak myślicie czemu mnie o to prosi moj ISP? I czy moge się czegoś
    obawiać jeśli podpisze ten kwitek? Może juz ktoś przez to "przechodził"
    i ma jakieś sugestie?
    Pozdrawiam,
    Otek

  • 2. Data: 2003-12-10 09:15:13
    Temat: Re: pełnomocnictwo na wyłączność
    Od: w...@v...pl (Sylwester Badełek - Verall)

    Najprawdopodobniej jest to spowodowane tym, że provider chce podpisać albo
    ma już podpisaną umowę partnerską z NASK umożliwiającą upusty na domeny i
    dlatego chce samodzielnie zarządzać domenami
    http://www.dns.pl/uslugobiorcy.html. Oczywiście w umowie powinno być
    zastrzeżone, że właścicielem domeny jest faktyczny użytkownik domeny, a nie
    provider bo wtedy mogą być problemy.

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip