    From: " fir kenobi" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: pętla fizyki
    Date: Wed, 7 Dec 2011 10:41:12 +0000 (UTC)

    z 'projektem' kulki2d wiaze sie jeszcze jedno dla mnie nowe
    pojecie: petla fizyki

    nigdy wczesniej nie wydzielalem odzielnej pętli fizyki tylko
    uzywałem zwykłej matki (chyba wypada głowną pętle nazywać matką,
    choc ew sie zastanowie)

    tutaj jednak zaistniala taka potrzeba - po prostu kazde draw
    zajmuje czas rzedu 1 do paru milisekund i bardzo limituje
    dokladnosc przetwarzania gdy tymczasem pusta fizyka bez
    draw moze mielic wielokroc szybciej (nie wiem dokladnie ile
    ale raczej setki lub tysiace)

    innymi slowy zaszloa potrzeba zawiniecia move()w nowa podpetle

    void update() // w petli glownej
    {
    for(i=0; i<10; i++) // petla fizyki
    move()

    draw();
    }

    w sumie nie przemyslalem kwestii czy ta drobiaca petla
    powinno byc zakladana raczej na poziomie agenta czy
    grupy,
    w kazdym razie jestem zadowolony z nowego elementu
    calosci bo to nowy klocek do agentowej ukladanki

    generał fir kenobi