  • 11. Data: 2012-10-12 16:24:58
    Temat: Re: peugeot 306 letnie ciepłe powietrze z nawiewu zamiast gorącego
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    W dniu 2012-10-12 14:48, lleeoo pisze:

    > Zawalonej wewnątrz i z zewnątrz nagrzewnicy. Widziałeś jak to wygląda w
    > 306 i w bliźniaczym Citroenie ZX? Jedyny skuteczny sposób żeby było
    > znowu ciepło to wymiana.

    Jak wygląda?
    Zawalona wewnątrz?Skąd przypuszczenie? Mówię mocno ja przepłukałem wodą
    od środka.

  • 12. Data: 2012-10-15 07:56:24
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    > Zawalonej wewnątrz i z zewnątrz nagrzewnicy. Widziałeś jak to wygląda w
    > 306 i w bliźniaczym Citroenie ZX? Jedyny skuteczny sposób żeby było znowu
    > ciepło to wymiana.

    W 306 choć takim kulam na PKP nie widziałem.
    Jak jest zawalona z zewnątrz to ją trzeba przedmuchać sprężonym powietrzem.
    Jak w środku to pomaga odkamieniacz.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 13. Data: 2012-10-15 09:23:34
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-15 07:56, Ukaniu pisze:

    > Użytkownik "lleeoo" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > W 306 choć takim kulam na PKP nie widziałem.
    > Jak jest zawalona z zewnątrz to ją trzeba przedmuchać sprężonym
    > powietrzem. Jak w środku to pomaga odkamieniacz.

    Pytałem czy widziałeś jak to wygląda, a jak mówisz o przedmuchaniu
    kompresorem tzn że nie widziałeś.

  • 14. Data: 2012-10-15 10:06:11
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    > kompresorem tzn że nie widziałeś.

    Znalazłem w obrazkach google wygląd tej nagrzewnicy i niczym nie różni się
    od mi znanych.
    Woda, szorstki pędzel, kompresor, gdzie miał by być problem?

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 15. Data: 2012-10-15 10:46:35
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-15 10:06, Ukaniu pisze:

> [...]
    > się od mi znanych.
    > Woda, szorstki pędzel, kompresor, gdzie miał by być problem?

    Dostęp !! rozbierać cały kokpit tyko po to żeby przedmuchać kompresorem
    czy odkamieniać to nieporozumienie, warsztaty biorą za to ~500zł. Roboty
    jest na cały dzień wiec lepiej odżałować te ~100zł i kupić nową
    nagrzewnicę.

  • 16. Data: 2012-10-15 11:30:42
    Od: rzymo <r...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 października 2012 10:48:07 UTC+2 użytkownik lleeoo napisał:
> [...]
    > czy odkamieniać to nieporozumienie, warsztaty biorą za to ~500zł. Roboty
    > jest na cały dzień wiec lepiej odżałować te ~100zł i kupić nową

    Mogę potwierdzić - nawet dla świętego spokoju warto zmienić nagrzewnicę, żeby nie
    musieć w najbliższym czasie ponownie przechodzić etapu rozkładania i składania :)
    W wakacje miałem tę przyjemność - niby łatwo i prosto, a parę ładnych godzin wyjęte z
    życiorysu...

  • 17. Data: 2012-10-15 11:43:20
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "rzymo" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:6a9c861e-693f-450b-8715-> jest na cały dzień wiec lepiej odżałować te
    ~100zł i kupić nową
> [...]

    i składania :)
    W wakacje miałem tę przyjemność - niby łatwo i prosto, a parę ładnych godzin

    /////

    Ja czyszczę, odkamieniam, oglądam czy nie wyjedzona, pompuję (2 atm) -
    sprawdzam szczelność i jakoś nie wracam do sprawy.
    Nagrzewnica za 100 pewnie ma 1/3 mniej aluminium wagowo jak fabryczna.
    Cieniuteńkie rurki, jeszcze cieńsze blaszki. Chyba, że faktycznie mówimy o
    najlepszym zamienniku.
    Jak widać dla wszystkich są zadowalające opcje.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 18. Data: 2012-10-15 14:03:58
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    W dniu 2012-10-15 11:43, Ukaniu pisze:

> [...]
    > o najlepszym zamienniku.
    > Jak widać dla wszystkich są zadowalające opcje.

    Czym od kamieniacz? Czy zrobić to czymś takim
    http://allegro.pl/stp-radiator-flush-odkamieniacz-ch
    lodnicy-sklep-i2695137801.html
    Chłodnice mam roczną nową, wieć wycieki jedynie mogą się pojawić z
    nagrzewnicy, czy tak?

    Co do łatwo i prosto to nic nie jest łatwo i prosto jak sie nie wie jak.
    Ja nie rozbierałem kanałów wentylacyjnych w 306 więc nie wiem jak, tak
    więc pewnie z 2 dni mi zajmie;/