  • 1. Data: 2010-01-04 16:00:58
    Temat: phpbb i acp
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    czy Ktoś w prostych żołnierskich słowach mógłby mi wyjaśnić co to jest ACP w
    phpbb?

  • 2. Data: 2010-01-04 16:03:51
    Temat: Re: phpbb i acp
    Od: HaWaN <H...@g...com>

    > czy Ktoś w prostych żołnierskich słowach mógłby mi wyjaśnić co to jest
    > ACP w phpbb?

    Panel Administracyjny - czyli wszystkie ustawienia całego forum (taki
    "sztab" forum :) co tam zostanie powiedziane, to forum to wykona)

  • 3. Data: 2010-01-04 17:41:10
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > Panel Administracyjny - czyli wszystkie ustawienia całego forum (taki
    > "sztab" forum :) co tam zostanie powiedziane, to forum to wykona)

    dzięki, tak podejrzewałem... na forum phpbb próbują mi powiedzieć gdzie mogę
    znaleźć IP z którego napisany został dany post... nie mogę tego nigdzie
    znaleźć, możecie mnie wspomóc? u mnie nie ma takich zakładek o jakich piszą
    mi na phpbb.pl...