eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingpiątkowy humor - konsekwentne nazewnictwo zmiennych, typów itp. › piątkowy humor - konsekwentne nazewnictwo zmiennych, typów itp.
    From: Paweł Kierski <n...@p...net>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: piątkowy humor - konsekwentne nazewnictwo zmiennych, typów itp.
    Date: Fri, 20 Nov 2009 15:35:40 +0100

    Właśnie mam na warsztacie kawałek kodu, gdzie operuję typem AID (skrót
    od AttributeIDentifier). Ponieważ nasz conding standard każe pisać
    zmienne tzw. "małym wielbłądem", to naturalnie zbiór identyfikatorów
    atrybutów nazywa się... "aids" 8-) Ale nie koniec na tym - zorientowałem
    się dopiero, gdy potrzebowałem obiektu, który generuje kolejne AIDy
    (z pewnymi ograniczeniami) i obiekt ten otrzymał niezwykle sugestywną
    nazwę "aidsGenerator"...

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net