  • 31. Data: 2009-05-18 19:45:17
    Temat: Re: pije olej jak smok - czym to grozi ?
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Grzybol bluzga:
    >....itp inwektywy
    ale już do kolegów w worku...nic osobistego ale aż przykro czytać

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 32. Data: 2009-05-18 20:31:14
    Od: Arni <a...@N...spam>

    a...@g...com pisze:

    > Z tego jak się zachowujesz to można wywnioskować, że jesteś gnojkiem w
    > wieku 16 lat któremu marzy się motocykl a nawet i cztery ale pojeździć
    > możesz tylko chińskim skuterkiem który dostałeś na urodziny.

    czy naprawde nie widzicie ze gosciu sie przy Was rozwija. A raczej zwija
    to znaczy idzie w kierunku dziecka neostrady. Jeszcze go podkarmiacie i
    wyciagacie goscia z wora.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 33. Data: 2009-05-18 20:47:40
    Od: a...@g...com

    On 18 Maj, 22:31, Arni <a...@N...spam> wrote:

    > czy naprawde nie widzicie ze gosciu sie przy Was rozwija. A raczej zwija
    > to znaczy idzie w kierunku dziecka neostrady. Jeszcze go podkarmiacie i
    > wyciagacie goscia z wora.

    Więcej nie zamierzam, cholera muszę sobie wkońcu skonfigurować jakiś
    czytnik z funkcją wora.

    --
    Artur

  • 34. Data: 2009-05-18 21:40:20
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Grzybol pisze:

    > Wiesz, że mam to w dupie? Riposty można pisać komuś kto je rozumie.

    święte słowa. ale Ty ich nie rozumiesz.

    --
    - gildor
    9'99

  • 35. Data: 2009-05-18 22:26:02
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 17 May 2009 21:41:38 +0200, ttomek <t...@g...com> wrote:

    [...]
    > O sprawdzniu oleju trochę poczytałem zanim wam trułem d....
    > Sprawdzałem na zimno, przy włączonym, silniku 30 s. po wyłączeniu,
    > 2min. po wyłączeniu ... - na pewno pije i to dużo.

    Na pewno dużo oleju tracisz, ale czy na pewno go spala? W takich
    ilościach to prawdopodobniejszy wydaje mi się wyciek, może być tak że
    jak silnik się rozgrzeje to się rozszczelnia i gdzieś powoli sobie
    wypływa, spróbuj umyć dokładnie silnik, pojeździć i zobaczyć czy gdzieś
    na zewnątrz nie ma śladów?

    > Tomek.
    Leslie
    --