  • 1. Data: 2009-12-09 16:44:23
    Temat: pilot uniwersalny Logitecha?
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    Witam,
    przymieżam się do zakupu pilota uniwersalnego Logitecha - podżucicie jakieś
    praktyczne uwagi jak to sie sprawdza.
    Jaką sekwencję klawiszy można zaprogramować?

    Adam

  • 2. Data: 2009-12-09 17:15:56
    Temat: Re: pilot uniwersalny Logitecha?
    Od: Aru <c...@g...pl>

    Adam pisze:
    > Witam,
    > przymieżam się do zakupu pilota uniwersalnego Logitecha - podżucicie jakieś
    > praktyczne uwagi jak to sie sprawdza.

    Sprawdza się, było 1000 razy. Programujesz i działa

    > Jaką sekwencję klawiszy można zaprogramować?

    włącz tv- włącz dvd - włącz amplituner - ustaw tv na wejście 1- ustaw
    amplituner na wejści av1 - np taka mozna

  • 3. Data: 2009-12-09 21:53:28
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Adam nadaje:

    > przymieżam się do zakupu pilota uniwersalnego Logitecha - podżucicie
    > jakieś praktyczne uwagi jak to sie sprawdza.
    > Jaką sekwencję klawiszy można zaprogramować?

    każdom

  • 4. Data: 2009-12-10 06:41:19
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Adam pisze:
> [...]
    > praktyczne uwagi jak to sie sprawdza.
    > Jaką sekwencję klawiszy można zaprogramować?

    sprawdza sie b. dobrze.
    programujesz z kompa i tam ustawiasz wszystkie sekwencje.
    wad posiada niewiele.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 12, Gnome, Compiz-Fusion

  • 5. Data: 2009-12-10 07:28:36
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > sprawdza sie b. dobrze.
    > programujesz z kompa i tam ustawiasz wszystkie sekwencje.
    > wad posiada niewiele.

    jakie poza ceną?

    Adam

  • 6. Data: 2009-12-10 08:01:30
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Adam pisze:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > jakie poza ceną?
    >
    > Adam

    jedno co mi się nie podoba to część przycisków, które sa twarde,
    na dip switchach,
    drugie, to problem z jednym urządzeniem, za krótkie czasy impulsów,
    wciskając np 3 urządzenie odbiera jako 33 lub przeskakuje 2 kanały
    zamiast jednego
    trzecie, pojawiający się przewodnik na wyświetlaczu mimo wyłączenia.
    a poza tym same plusy

  • 7. Data: 2009-12-10 08:44:49
    Od: Serum <s...@o...pl.nospam>

    Wed, 9 Dec 2009 17:44:23 +0100, na pl.rec.telewizja, Adam napisał(a):

> [...]
    > praktyczne uwagi jak to sie sprawdza.
    > Jaką sekwencję klawiszy można zaprogramować?

    Ja mam taki:

    Logitech Pilot Harmony Remot ONE
    http://www.proline.pl/sklep.php?p=LOG+915-000036

    moim zdaniem najlepszy w swojej klasie cenowej... mozesz zaprogramowac
    wszystko i dziala ze wszystkim

  • 8. Data: 2009-12-10 09:36:54
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-12-09 22:53, *JanKo* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Agent Adam nadaje:

    > każdom

    No nie do końca :)
    Mi na przykład brakuje możliwości dodania do Activities wciśnięcia
    jakiegoś klawisza.
    Mam taka sytuację, że by się przydało - przy oglądaniu z WD HD TV
    Playera do dźwięku używam amplitunera, niestety WD jeśli film ma dźwięk
    inny niż DTS wysyła go także przez HDMI - w tym celu muszę wyciszać TV.
    Nie mogę niestety dodać Mute TV do sekwencji Activities i kończy się
    tym, że mam dodatkowy klawisz do wciśnięcia na pilocie - mały problem,
    ale miło by było, gdyby się dało :). Ponoć Harmony 1000 to umożliwia.

    pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 9. Data: 2009-12-10 09:39:32
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-12-10 09:44, *Serum* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

> [...]
    > http://www.proline.pl/sklep.php?p=LOG+915-000036
    >
    > moim zdaniem najlepszy w swojej klasie cenowej... mozesz zaprogramowac

    Bark kolorowych przycisków telegazety - dla mnie niestety oznaczało to
    dyskwalifikację :(

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 10. Data: 2009-12-10 09:42:38
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Mirek Ptak pisze:
> [...]
    > odpisać:

    > Bark kolorowych przycisków telegazety - dla mnie niestety oznaczało to

    ja w 525 mam kolory