  • 1. Data: 2016-11-04 16:48:14
    Temat: plastik Honda CRM/MTX
    Od: honda crm75 <a.antoszczyszyn@_NOSPAM_interia.pl>

    wiecie może jaki dokładny typ plastiku jest na błotniku tylnim w Hondzie
    CRM75? 1990rok. potrzebuje bo plastik mam połamany a chcem zaspawać to
    lecz nie wiem jaką to elektrodą do plastiku.. pomocy!!

  • 2. Data: 2016-11-04 20:38:19
    Temat: Re: plastik Honda CRM/MTX
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 04.11.2016 o 16:48, honda crm75 pisze:
    > pomocy!!

    Poproś jakiegoś starszego kolegę żeby ci pomógł pisać. Może być z
    gimnazjum, byle nie kupował świadectwa. Chodzi o to, żeby potrafił się
    wysłowić w języku polskim.
    Zdajemy sobie sprawę, że posługiwanie się słownikiem przekracza twoje
    możliwości, dlatego otrzymałeś tę cenną, pomocną radę.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 3. Data: 2016-11-04 21:25:37
    Od: N1 <n...@n...pl>

    Najlepiej jest pospawać Migomatem.

  • 4. Data: 2016-11-05 21:01:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik honda crm75 a.antoszczyszyn@_NOSPAM_interia.pl ...

    > chcem

    A moze "zechcem" troche książek poczytac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU