  • 1. Data: 2016-11-01 22:09:24
    Temat: przerobienie motocykla 80/125
    Od: honda+crm75 <a.antoszczyszyn@_NOSPAM_interia.pl>

    Siema co przy przerobieniu motocykla na z 80 na 125 potrzebny bedzie nowy
    tlok wał cylinder i to wszystko?

  • 2. Data: 2016-11-02 09:51:06
    Temat: Re: przerobienie motocykla 80/125
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-11-01 o 22:09, honda+crm75 pisze:
    > Siema co przy przerobieniu motocykla na z 80 na 125 potrzebny bedzie
    > nowy tlok wał cylinder i to wszystko?

    Ale po co nowy ?
    Jak kupiłeś dobry sprzęt to jest fabrycznie gotowy do zmiany
    pojemności. Podpinasz sprężarkę do odpowiedniego zaworu od spodu
    i nadmuchujesz z 80 na 125. Tylko uważaj na ciśnienie bo do dmuchasz
    na 250 i będziesz miał za dużo.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2016-11-04 16:49:33
    Od: honda crm75 <a.antoszczyszyn@_NOSPAM_interia.pl>

    Ty to naprawde zabawny jesteś nie wiem czy ty głupi jesteś czy udajesz
    głupiego

  • 4. Data: 2016-11-04 22:37:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-11-04 o 16:49, honda crm75 pisze:
    > Ty to naprawde zabawny jesteś nie wiem czy ty głupi jesteś czy udajesz
    > głupiego

    Nie jest to jedyna rzecz jakiej nie wiesz.
    Ale pytaj dalej, na pewno rozśmieszysz nie jednego czytającego.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2016-11-07 08:31:30
    Od: isn't he? <a...@d...pl>

    W dniu 2016-11-04 o 22:37, RadoslawF pisze:
    > na pewno rozśmieszysz nie jednego czytającego.

    *niejednego

    isn't he?