  • 1. Data: 2012-07-30 22:01:36
    Temat: płatne autostrady... A1 do gdańska
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Właśnie mi dzisiaj znajomi powiedzieli jak to za przejazd osobówką z lekką
    przyczepą kempingową zapłacili ok 70 zeta...

    Patrzę na cennik i top jest kompletnie kretyńska kalkulacja...

    za motor osobówkę czy furgonetkę zapłącisz 29.90 ale już jak jedziesz z
    przyczepką to bulisz jak za tira :)

    Co za kurestwo...

    pomijajac ze za motor to sie chyab powinno mniej płacić niż za osobowego.

  • 2. Data: 2012-07-30 22:10:20
    Temat: Re: płatne autostrady... A1 do gdańska
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marek Dyjor wrote:
> [...]
    > z przyczepką to bulisz jak za tira :)
    >
    > Co za kurestwo...
    >

    > pomijajac ze za motor to sie chyab powinno mniej płacić niż za

    dodam tylko że te ceny to są z lekka z dupy wyjęte chyba, jak na polskie
    warunki

  • 3. Data: 2012-07-30 22:46:18
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2012-07-30, Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> wrote:

    > dodam tylko że te ceny to są z lekka z dupy wyjęte chyba, jak na polskie
    > warunki

    A myslisz, ze dlaczego tiry zapieprzaja miasteczkami?

    --
    WildS

  • 4. Data: 2012-07-30 22:47:48
    Od: kapec <k...@o...pl>

    Dlatego ja pirdole autostrady i jezdze nimi wylacznie w ostatecznosci.
    Nie bede dawal ujom zarobic.
    Jakby takich bylo wiecej to moze w koncu ktos poszedlby po rozum do
    glowy i te ceny dostosowal do naszych realnych polskich zarobkow.
    Kiedys mowiono, ze przejazd autostrada to oszczednosc. No to policzmy.
    Jade normalna droga, woz pali 7,5l/100km. Jade autobana, woz pali
    10-11, do tego oplata za autobane. Jakby nie liczyc wychodzi 2x
    drozej. W dupie mam taka oszczednosc.

  • 5. Data: 2012-07-30 23:56:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > Jade normalna droga, woz pali 7,5l/100km. Jade autobana, woz pali
    > 10-11, do tego oplata za autobane. Jakby nie liczyc wychodzi 2x

    to może:
    - za szybko jedziesz?
    - zle zrozumiałęś, że chodzi o oszczędnośc pieniędzy a nie czasu?
    - nie rozumiesz, że czas tez kosztuje...

    Ale zeby nie było - też uważam, że sa za drogie. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 6. Data: 2012-07-31 00:37:59
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-07-30 22:47, kapec pisze:

    > Kiedys mowiono, ze przejazd autostrada to oszczednosc. No to policzmy.

    Pruszcz Gdański - Toruń (według targeo):

    autostrada 1h 25m
    'stara jedynka' 2h 11m

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 7. Data: 2012-07-31 08:24:44
    Od: komar <k...@1...cc>

> [...]
    > Jade normalna droga, woz pali 7,5l/100km. Jade autobana, woz pali
    > 10-11, do tego oplata za autobane. Jakby nie liczyc wychodzi 2x

    i bardzo dobrze, ty się męcz przez pipidówy a ja sobie za te kosmiczne 30 zł bez
    stresu,
    zmęczenia i szybko jadę autostradą. Autostrada nie jest do oszczędzania paliwa tylko
    czasu. Czas jest warty więcej niż pieniadze zaoszczędzone na paliwie i opłacie za
    autostradę. Jest wolny wybór i to jest moim zdaniem sprawiedliwe. Chcesz mieć dobrą
    drogę
    to płacisz, a reszta ma darmową krajówkę.

  • 8. Data: 2012-07-31 09:32:00
    Od: "zho" <o...@p...com>

    Użytkownik "komar" <k...@1...cc> napisał w wiadomości

> [...]
    > zaoszczędzone na paliwie i opłacie za autostradę. Jest wolny wybór i to
    > jest moim zdaniem sprawiedliwe. Chcesz mieć dobrą drogę to płacisz, a

    Dowiesza jeszcze pare fotoradarow to do kosztu przejazdu normalna droga
    trzeba bedzie doliczyc jeszcze okresowe sprawdzenie umiejetnosci na ponownym
    egzaminie.
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl

  • 9. Data: 2012-07-31 11:45:43
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Pruszcz Gdański - Toruń (według targeo):
    >
    > autostrada 1h 25m
    > 'stara jedynka' 2h 11m

    chyba nie liczą stania na bramkach :)
    pzdr
    GL

  • 10. Data: 2012-07-31 16:13:51
    Temat: Re: p?atne autostrady... A1 do gda?ska
    Od: ojciecc <d...@o...pl>

    W dniu 2012-07-30 22:10, Marek Dyjor pisze:

    > dodam tylko że te ceny to są z lekka z dupy wyjęte chyba, jak na polskie
    > warunki

    Skoro autostrada funkcjonuje na takich warunkach i nie plajtuje to taka
    musi być popyt. Więc jak na Polskie warunki ludzi stać na takie opłaty.
    Zreformuj co Ci się wydaje! Wróć do żywych!