  • 11. Data: 2011-07-17 20:37:20
    Temat: Re: pl.rec.foto.cyfrowa vs pl.rec.foto
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-07-17 17:44, T...@s...in.the.world pisze:
    > In article
    > <7...@h...go
    oglegroups.com>,

    > Po pierwsze po prawej, kolo spacji nie mam Alta, madralo.
    > I co teraz?

    > Mozna, ale netykieta mowi, ze mozna pisac bez polskich znakow, madralo.
    > Doucz sie.

    A może czas zaktualizować archaiczną netykietę?

    JD

  • 12. Data: 2011-07-17 22:30:19
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <ivvh53$2fg5$1@newsread1.aster.pl>, JD <j...@g...com>
    wrote:

> [...]
    oglegroups.com>,

    > A może czas zaktualizować archaiczną netykietę?

    1. Dlaczego?
    2. Jak juz napisalem poprzednio - pisanie bez pliterek ma swoje
    uzasadnienie. Czy czegos nie zrozumiales?
    3. Jak juz zaaktualizujesz archaiczna netykiete, to wtedy sie czepiaj
    4. Zacznij tez moze rozmowy z googlem i reszta swiata zeby zaczeli
    wieksza uwage zwracac na polskie standardy

    TA

  • 13. Data: 2011-07-18 00:05:29
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-17 17:44:43 +0200, T...@s...in.the.world said:

    > Po pierwsze po prawej, kolo spacji nie mam Alta, madralo.
    > I co teraz?

    Masz za Commandem. I po lewej też. Więc masz 2 razy wygodniej niż
    użytkownicy Windy.

    > Mozna, ale netykieta mowi, ze mozna pisac bez polskich znakow, madralo.
    > Doucz sie.

    Bo była pisana z 15 lat temu i nie było od tego czasu zbyt wielu apdejtów.

    > W praktyce pisanie bez polskich znakow to wciaz bezpieczniejszy sposob.
    > Chyba bardzo rzadko bywasz w sieci, skoro tego nie widzisz.

    Taaaa, biorąc pod uwagę, że gdzieś 3/4 postów na grupach obecnie jest
    pl-literkami, to Twoje pisanie bez niezwykle podniesie czytelność.
    Lenistwo i tyle.

    > Hint - zobacz co z pliterkami robi na przyklad google.

    A taki Outlook jak potrafi nakaszanić, ho ho! Hint - jest wiele
    lepszych czytników niż Out-of-luck czy Google, nie musisz być dumny z
    używania badziewiewnego.

    > A na przyszlosc - nie tworz sztucznie offtopikow jak nie masz nic
    > madrego do powiedzenia.

    Jedynym ratunkeim dla tak durnego tematu są jakieś offtopiki. Istnieją
    2 grupy (a nawet 3) i już. Jedni czytają tą, inni tamtą, tak się
    przyzwyczaili i tyle. Biorąc pod uwagę ogólny marazm w usenecie,
    zupełnym bezsensem jest wdrażać jakieś rewolucje.

    Tak jak Ty głupie problemy.

    de Fresz

  • 14. Data: 2011-07-18 05:00:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    de Fresz wrote:
    > A taki Outlook jak potrafi nakaszanić, ho ho! Hint - jest wiele
    > lepszych czytników niż Out-of-luck czy Google, nie musisz być dumny z
    > używania badziewiewnego.

    tak całkiem btw to czytając jakie problemy ludzie mają z innymi czytnikami
    wychodzi mi że jednak OE po skonfigurowaniu jest najlepszym czytnikiem.

  • 15. Data: 2011-07-18 09:52:32
    Od: Piotr Adamski <k...@T...pl>

    W dniu 11-07-17 13:17, StaM pisze:

    > Pozdrawim wzajemnie, i nie skorzystam. Nie chce przewracac mego zycia
    > na samej jego koncowce. :(
    > StaM

    Byłoby to jednak przewrócenie w słuszną stronę :)

  • 16. Data: 2011-07-18 10:41:54
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 16 Jul 2011 14:16:58 +0200, T...@s...in.the.world
    napisał(a):

    > Witam,
    > Crosspostuje na obie grupy.
    > Sluchajcie, czy naprawde nie moznaby skonczyc z ta fikcja i polaczyc te
    > grupy? Przeciez wiekszosc tematow jest naprawde wspolna. Fotografia to
    > fotografia. Co najwyzej watki specyficzne dla jednej czy czy drugiej
    > grupy moznaby tagowac.
    > TA

    Jeżeli dobrze pamiętam, to już kiedyś była jedna.
    Piotr

  • 17. Data: 2011-07-18 10:52:43
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 18.07.2011 12:41, Piotr wrote:

    > Jeżeli dobrze pamiętam, to już kiedyś była jedna.
    > Piotr

    Tylko wtedy w zasadzie aparaty cyfrowe były ciekawostką, a nie głównym
    nurtem.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 18. Data: 2011-07-18 10:58:37
    Temat: pliterki w usenecie bylo Re: pl.rec.foto.cyfrowa vs pl.rec.foto
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <ivvtc9$i6a$1@inews.gazeta.pl>,
    de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Masz za Commandem. I po lewej też. Więc masz 2 razy wygodniej niż
    > użytkownicy Windy.

    Po lewej owszem. Po prawej nie.

    > Bo była pisana z 15 lat temu i nie było od tego czasu zbyt wielu apdejtów.

    I co z tego? Skoro pisanie bez pliterek ma wciaz uzasadnienie.
    Moze od razu zamienic usenet na forum onetu?

    > Taaaa, biorąc pod uwagę, że gdzieś 3/4 postów na grupach obecnie jest
    > pl-literkami, to Twoje pisanie bez niezwykle podniesie czytelność.
    > Lenistwo i tyle.

    Jestem innego zdania. Uzasadnienie wyzej i nizej.

    > A taki Outlook jak potrafi nakaszanić, ho ho! Hint - jest wiele
    > lepszych czytników niż Out-of-luck czy Google, nie musisz być dumny z
    > używania badziewiewnego.

    Przeciez widzisz, ze do pisania nie uzywam ani jednego ani drugiego.
    Ale zagladam do archiwum googlegroups. I tam czesto tekstow pisanych z
    pliterkami po prostu nie da sie czytac. No chyba, ze tobie to nie
    przeszkadza.
    To jeden z przykladow.

    To po co ciagniesz ten watek?

    TA

  • 19. Data: 2011-07-18 11:31:48
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 18 Lip, 11:52, Piotr Adamski <k...@T...pl> wrote:

    > Byłoby to jednak przewrócenie w słuszną stronę :)

    Dodaj prosze "jedynie" i poradz w ktorym sklepie mam tego maka
    z polskimi literkami i Winodowsem 7ultimate kupic w USA,
    w Niemczech, lub (Holandii)...do Polski niestety:) nie zagladam,
    poniewz w tych krajach odwiedzam przewaznie szpitale
    (ubezpieczenie tak dziala, bo mam niemieckie i amerykanskie only)
    Pozdrawiam i zycze owocnej debaty o ogonkach i kropkach:-)
    StaM

  • 20. Data: 2011-07-18 12:04:48
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j0139s$sc4$1@node2.news.atman.pl>,
    "b...@n...pl" <b...@n...pl> wrote:

    > Tylko wtedy w zasadzie aparaty cyfrowe były ciekawostką, a nie głównym
    > nurtem.

    No wlasnie.
    Teraz i tak chyba wiekszosc uzywa cyfry i analoga, albo samej cyfry.
    Tylko, ze jak pada pytanie o statyw, niektore obiektywy (zwlaszcza od
    wejscie FF) czy cos ogolnego fotograficznego, to przeciez dotyczy to
    obydwu grup. Po co tworzyc sztuczne podzialy?

    TA