  • 1. Data: 2014-06-10 14:26:18
    Temat: pluginy PS - banalne pytanie
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    nie mam PS,ale od czasu do czasu goscinnie mam laptop z tym cudem,wiec poki
    co - srednia,srednia wiedza :) stad banalne pytanie: pluginy klasycznie
    INSTALUJE sie, jak mniemam [pokazujac katalog do zainstalowania], ale: czy
    mozna z jednego ps po prostu PRZENIESC wybrany plugin do katalogu
    Plug-ins,czy numer zdecydowanie nie przejdzie?
    albo: moze jest w opcjach ps jakis klawisz do IMPORTUJ plugin, a ja go tylko
    nie widze...?

  • 2. Data: 2014-06-10 23:49:01
    Temat: Re: pluginy PS - banalne pytanie
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-06-10 14:26, 1634Racine pisze:
> [...]
    > plugin do katalogu Plug-ins,czy numer zdecydowanie nie przejdzie?
    > albo: moze jest w opcjach ps jakis klawisz do IMPORTUJ plugin, a ja go

    Przenieś plugin z katalogu do katalogu. Część może zadziałać. Czasem
    pluginy instalują dodatkowe DLLe w katalogu aplikacji. Wtedy taki
    częściowo przeniesiony plugin nie wylistuje się nawet. Część pluginów
    może wymagać klucza działającego na konkretnym kompie. Wtedy też kiszka.

    Marek

  • 3. Data: 2014-06-11 02:20:25
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Marek in news:ln7uh2$449$1@node1.news.atman.pl
    > Przenieś plugin z katalogu do katalogu. Część może zadziałać.

    dlatego pytam, bo wlasnie to zauwazylem: ze jedne dzialaja, inne nie...

    > Czasem pluginy instalują dodatkowe DLLe w katalogu aplikacji. Wtedy taki
    > częściowo przeniesiony plugin nie wylistuje się nawet. Część pluginów może
    > wymagać klucza działającego na konkretnym kompie. Wtedy też kiszka.

    jasne, dzieki