  • 11. Data: 2010-03-07 14:11:31
    Temat: Re: poPiątkowo - niech się kobiety uczą od dziadka!
    Od: Stefan Szczygielski <u...@S...eu.org>

    Arbiter wrote:
    > To ja sie tez pochwale swoim parkowaniem
    > http://arbiter.pl/zdjecie/14271.Parkowanie
    > z przodu i z tyłu po około 8cm pozostało

    A biedne wspomaganie na to: "nienienienienienie". ;)

    S.

  • 12. Data: 2010-03-07 15:16:04
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Stefan Szczygielski pisze:

    > A biedne wspomaganie na to: "nienienienienienie". ;)

    Wspomaganie, wspomaganiem. Arbiter pewnie z kobitą do baru pojechał i to
    ona miała prowadzić w drodze powrotnej. A ci źli właściciele pozostałych
    dwóch widocznych wózków, jakoś nie zamierzali się rozjechać. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2010-03-07 15:23:22
    Od: LEPEK <gdzies@wsi>

    MarcinJM pisze:

    > Obawiam sie, ze jakbym mial miec takie kombinacje z parkowaniem grata,
    > to nocowalby na ulicy.

    Pod warunkiem, że na tej ulicy byłoby *gdzie* zaparkować :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 14. Data: 2010-03-07 15:33:59
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    LEPEK pisze:

    > Pod warunkiem, że na tej ulicy byłoby *gdzie* zaparkować :)

    Ja tam bym parkował w garażu. Spłacając kredyt za Carvera. :P

  • 15. Data: 2010-03-07 21:19:01
    Od: Arkady <a...@f...ad>

    > Ja tam bym parkował w garażu. Spłacając kredyt za Carvera. :P

    Też Ci się Carver marzy? :) Ech, fajnie byłoby takim śmignąć, o
    posiadaniu nie wspomnę :) Że też ciągle tej szóstki nie udaje się trafić ;D

    Arkady

  • 16. Data: 2010-03-07 21:40:03
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Arkady pisze:

    > Też Ci się Carver marzy? :) Ech, fajnie byłoby takim śmignąć, o
    > posiadaniu nie wspomnę :) Że też ciągle tej szóstki nie udaje się trafić ;D

    Marzy czy nie, przy takim garażu byłby koniecznością wśród pojazdów z
    dachem nad głową. ;)

  • 17. Data: 2010-03-07 22:21:40
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w