  • 1. Data: 2012-02-21 07:15:56
    Temat: pobór energii przez centralny zamek
    Od: mj <m...@g...com>

    Witam,

    mam problem z poborem mocy przez centralny zamek. Podczas postoju
    (zamknięty samochód) jest ok. ok 0.06A, natomiast jak tylko otworzę z
    kluczyka samochód, wartość ta wynosi 0.3A. Wypinałem bezpieczniki i
    wyszło na to że odpowiedzialny jest centralny zamek. Czy to jest
    normalne zachowanie? Co może być przyczyną? Samochód Renault Thalia
    1.2 16V

  • 2. Data: 2012-02-21 07:24:30
    Temat: Re: pobór energii przez centralny zamek
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-02-21 07:15, mj pisze:
> [...]
    > wyszło na to że odpowiedzialny jest centralny zamek. Czy to jest
    > normalne zachowanie? Co może być przyczyną? Samochód Renault Thalia

    Cóż aby komputer mógł stale kontrolować stan zamków/drzwi to musi mieć
    zasilanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 3. Data: 2012-02-21 07:48:01
    Od: mj <m...@g...com>

    On 21 Lut, 07:24, Czeslawek <c...@g...pl> wrote:

    > Cóż aby komputer mógł stale kontrolować stan zamków/drzwi to musi mieć
    > zasilanie.

    czyli uważasz że jest to raczej normalne?

  • 4. Data: 2012-02-21 09:19:51
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 20 Feb 2012 22:15:56 -0800 (PST), mj
    <m...@g...com> wrote:

> [...]
    >wyszło na to że odpowiedzialny jest centralny zamek. Czy to jest
    >normalne zachowanie? Co może być przyczyną? Samochód Renault Thalia

    A jesteś na 100% pewien, że to nie np. światło w środku albo inna
    elektryka uaktywniana w momencie, gdy auto wykryje otwarcie zamka (i
    pytanie uzupełniające: czy wypiąłeś wszystkie bezpieczniki poza jednym
    i czy ten jeden zabezpiecza _wyłącznie_ centralny zamek)?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2012-02-21 09:29:54
    Od: Grejon <g...@g...com>

> [...]
    > wyszło na to że odpowiedzialny jest centralny zamek. Czy to jest
    > normalne zachowanie? Co może być przyczyną? Samochód Renault Thalia

    Masz jakiś moduł automatycznie ryglujący drzwi jeśli przez x sekund nie
    zostaną otwarte? Czy po odblokowaniu auta zapala sie w srodku jakas lampka?

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 6. Data: 2012-02-21 09:56:45
    Od: mj <m...@g...com>

    > Masz jakiś moduł automatycznie ryglujący drzwi jeśli przez x sekund nie
    > zostaną otwarte? Czy po odblokowaniu auta zapala sie w srodku jakas lampka?

    nie.nie.

    > czy wypiąłeś wszystkie bezpieczniki poza jednym i czy ten jeden zabezpiecza
    _wyłącznie_ centralny zamek

    wypiąłem, sprawdzę jeszcze w książce czy za co odpowiada ten
    bezpiecznik. Oznaczony był autem z otwartymi drzwiami, ale faktycznie
    może za coś innego jeszcze odpowiadać bo są tam takie dwa.

  • 7. Data: 2012-02-21 10:09:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 21 Feb 2012 00:56:45 -0800 (PST), mj

    > sprawdzę jeszcze w książce czy za co odpowiada ten
    > bezpiecznik.

    W książce nie musi być wszystko opisane. Prąd zżera głównie alarm i np.
    immo, załączane zazwyczaj w momencie załączenia zamka centralnego.

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

  • 8. Data: 2012-02-21 10:52:57
    Od: mj <m...@g...com>

    > W książce nie musi być wszystko opisane. Prąd zżera głównie alarm i np.
    > immo, załączane zazwyczaj w momencie załączenia zamka centralnego.

    alarmu nie mam. Natężęnie utrzymuje się cały czas po otwarciu zamków

  • 9. Data: 2012-02-21 11:13:21
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-02-21 09:56, mj pisze:

    > nie.nie.

    A w ogóle to o co ten szum? Rozumiem, gdybyś miał taki pobór przy
    zamkniętych drzwiach, a na parkingu czy w garażu chyba nie zostawiasz
    otwartego auta?

  • 10. Data: 2012-02-21 11:20:06
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-02-21 11:13, Grejon pisze:

    > A w ogóle to o co ten szum? Rozumiem, gdybyś miał taki pobór przy
    > zamkniętych drzwiach, a na parkingu czy w garażu chyba nie zostawiasz
    > otwartego auta?

    Sorry, zapomniałem że możesz mieć garaż przy chacie :)