  • 1. Data: 2009-04-21 18:56:51
    Temat: podłączanie panelu Creativa SB X-Fi...
    Od: "marek" <q...@p...fm>

    witam :
    próbuje podłaczyć panel zewnętrzny od Ceativa do karty dźwiękowej SB X-Fi
    Fatal1ty edition,
    podłączyłem już taką szeroką taśmą, i czy to już wszysko....bo panel nie
    działa (mój system XP sp3)
    w opcjach jako odbiornik dla pilota występuje dziwnie nagrywarka DVD ??
    z poważaniem :

    ;
    marek

  • 2. Data: 2009-04-23 10:58:06
    Temat: Re: podłączanie panelu Creativa SB X-Fi...
    Od: XXX <t...@w...pl>

    marek pisze:
> [...]
    > działa (mój system XP sp3)
    > w opcjach jako odbiornik dla pilota występuje dziwnie nagrywarka DVD ??

    Witam

    Zasilanie musisz podlaczyc (mala wtyczka ja do FDD) do panelu.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-04-23 20:23:13
    Od: "marek" <q...@p...fm>

    > Witam
    >
    > Zasilanie musisz podlaczyc (mala wtyczka ja do FDD) do panelu.
    >
    > Pozdrawiam

    witam
    dzięki, ..... będe musiał wyrzucić zainstalowaną stacje
    dyskietek FDD
    bo nie widzę innego wyjścia.

    marek

  • 4. Data: 2009-04-24 06:42:25
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "marek" napisał:

    > będe musiał wyrzucić zainstalowaną stacje dyskietek FDD
    > bo nie widzę innego wyjścia.

    O, wyjścia są co najmniej dwa:
    1. Zakup przejściówki http://www.xpcgear.com/floppy4pin.html
    (nie sugeruj się podaną tam ceną)
    2. Wypruć ze starego zasilacza stosowny kabel i wlutować do swojego - każdy
    zasilacz ma na płytce niewykorzystane otwory, w które można wlutować
    dodatkowe wiązki. Sam tak często robię, bo zazwyczaj mi brakuje złącz do
    napędów a nie cierpię rozgałęziaczy.

    JoteR