  • 1. Data: 2022-02-22 20:53:03
    Temat: podoba się Wam sandero?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    https://ibb.co/vBMDNmb
    https://ibb.co/Bn67KpG

    bo mnie tak

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 2. Data: 2022-02-22 21:05:36
    Temat: Re: podoba się Wam sandero?
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 22.02.2022 o 20:53, PiteR pisze:
    > https://ibb.co/vBMDNmb
    > https://ibb.co/Bn67KpG
    >
    > bo mnie tak

    Nic interesującego. Spojrzyj na http://niusy.pl/@s.auto.drom.ru/ai9 :-)

  • 3. Data: 2022-02-22 21:07:20
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 22.02.2022 o 20:53, PiteR pisze:
    > https://ibb.co/vBMDNmb
    > https://ibb.co/Bn67KpG
    >
    > bo mnie tak

    Ciekawe tylko czy po 4-5 latach użytkowania będzie taki sam rzęch jak
    inne modele tej marki, które oglądałem: Logan, Dokker i Lodgy.

    Szukałem na szybko takiego auta zastępczego z możliwością większego
    załadunku.

    4-5 letnie ww modele, były w gorszym stanie jak 10-15 letnie auta innych
    marek. Luzy w zawieszeniu, rozregulowana skrzynia biegów i silnik,
    "ujowe" prowadzenie na drodze - brak sztywności, auta pływały.

  • 4. Data: 2022-02-22 22:04:34
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-02-2022 o 21:07, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > marek. Luzy w zawieszeniu, rozregulowana skrzynia biegów i silnik,
    > "ujowe" prowadzenie na drodze - brak sztywności, auta pływały.

    Po połowie tego okresu jest tak samo.
    Jak 2 letnim Dusterem pojechałem do serwisu i dostałem nowego
    zastępczego, to pierwsze pytanie było: co można zrobić żeby mój jeździł
    tak samo?
    Chyba tylko kupno nowego załatwiłoby sprawę....
    Ale co 2 lata?

  • 5. Data: 2022-02-22 23:16:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:62154278$0$464$65785112@news.neostrada.pl>
    user Uzytkownik pisze tak:

> [...]
    > innych marek. Luzy w zawieszeniu, rozregulowana skrzynia biegów i
    > silnik, "ujowe" prowadzenie na drodze - brak sztywności, auta

    no tak ale kupując samochód jako bryłę
    jak jakiś tępak-celebryta

    przyciąga oko co?

    ale tylko biała ;)

    https://www.autotrader.co.uk/car-search?sort=price-a
    sc&postcode=E6%206LH&radius=30&make=Dacia&include-de
    livery-option=on
    https://www.dacia.co.uk/vehicles/sandero.html

  • 6. Data: 2022-02-22 23:30:30
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-02-22 o 21:05, ii pisze:

    > Nic interesującego. Spojrzyj na http://niusy.pl/@s.auto.drom.ru/ai9 :-)

    Znowu kretynku reklamujesz ten portal.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2022-02-23 00:57:16
    Od: ii <i...@o...invalid>

    http://niusy.pl/@i1.memy.pl/aia

  • 8. Data: 2022-02-23 10:11:35
    Od: K <n...@e...com>

    On 22/02/2022 19:53, PiteR wrote:
    > https://ibb.co/vBMDNmb
    > https://ibb.co/Bn67KpG
    >
    > bo mnie tak

    Moze byc, na pewno duzo ladniejsze niz wiekszosc drozszych aut w tym
    segmencie.

  • 9. Data: 2022-02-23 11:19:50
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Nic interesującego. Spojrzyj na http://niusy.pl/@s.auto.drom.ru/ai9 :-)

    Jakieś mało szczelne te drzwi...
    A do ogrzewania trzeba mieć agregat spalinowy? :-)
    T.

  • 10. Data: 2022-02-23 12:29:26
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 23.02.2022 o 11:19, T. pisze:

    > Jakieś mało szczelne te drzwi...
    > A do ogrzewania trzeba mieć agregat spalinowy? :-)

    Już pisałem, jak wsiadasz do zimnego spalinowego i jedziesz 5km to
    naprawdę nie ma znaczenia że jest szczelny bo nic Ci się w tym czasie
    nie nagrzeje. Tak i w Twizy nie nagrzeje się. Więc czego ma mi brakować
    jak właśnie do takiego jeżdżenia ono jest. Jakby mi to przeszkadzało to
    np nie jeździłbym zimą.