  • 1. Data: 2010-10-27 05:32:06
    Temat: podwyzka vat i wypowiedzenie umowy
    Od: sulima <c...@t...pl>

    przeczytalem ponizszy artykul i nadal mam watpliwosc czy wypowiedzenie
    umowy z platforma cyfrowa z powodu podwyzki vat rzeczywiscie nie bedzie
    zwiazane ze zwrotem ulg a jedynie z oddaniem dekodera ... czy to
    naprawde jest tak, ze jak mam jakis pakiet promocyjnie na dwa lata to
    wypowiadajac umowe z powodu podwyzki vat w polowie tego okresu
    wystarczylo bedzie zwrocic dekoder ? czy moze byc tak, ze operatorzy
    obniza podstawowe ceny tak, zeby razem z vatem nie ulegly zmianie ?

    http://finanse.wp.pl/kat,104120,title,Operatorzy-tel
    efoniczni-czekaja-na-ustawe-jak-na-wyrok,wid,1279534
    1,wiadomosc.html

  • 2. Data: 2010-10-27 05:44:58
    Temat: Re: podwyzka vat i wypowiedzenie umowy
    Od: Mane <m...@g...pl>

    Jaka masz pewność, ze podwyżka VATu będzie równoznaczna z podwyżka ceny
    brutto?

  • 3. Data: 2010-10-27 06:35:05
    Od: Clawfinger <c...@w...pl>

    W dniu 27.10.2010 07:32, sulima pisze:
> [...]
    >
    > http://finanse.wp.pl/kat,104120,title,Operatorzy-tel
    efoniczni-czekaja-na-ustawe-jak-na-wyrok,wid,1279534

    Jeśli masz pakiet promocyjny, to operator gwarantuje ci stałą cenę w
    okresie jego obowiązywania. Podwyżka VAT w takim wypadku to problem
    operatora.

    Pozdro
    WOJtek

  • 4. Data: 2010-10-27 06:49:55
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-10-27 08:35, Clawfinger pisze:

    > Jeśli masz pakiet promocyjny, to operator gwarantuje ci stałą cenę w
    > okresie jego obowiązywania. Podwyżka VAT w takim wypadku to problem
    > operatora.

    http://telekomunikacyjny.blox.pl/2010/10/Nowy-VAT-a-
    sprawa-telco-2.html

  • 5. Data: 2010-10-27 07:03:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sulima" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
    > przeczytalem ponizszy artykul i nadal mam watpliwosc czy wypowiedzenie
    > umowy z platforma cyfrowa z powodu podwyzki vat rzeczywiscie nie bedzie
    > zwiazane ze zwrotem ulg

    Oczywiście że będzie.
    Ktoś Ci kitów nawciskał.

  • 6. Data: 2010-10-27 08:11:26
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-10-27 07:32, sulima pisze:
    > czy moze byc tak, ze operatorzy
    > obniza podstawowe ceny tak, zeby razem z vatem nie ulegly zmianie ?

    Zapewne tę grupę czytają wszyscy dyrektorzy zarządzający
    firm-operatorów, poczekaj więc chwilę i zapewne wszyscy ci chętnie
    odpiszą coś na temat swych planów ...