  • 1. Data: 2010-01-17 19:09:07
    Temat: polećcie klienta FTP
    Od: takeshin <a...@g...com>

    Jakiego klienta FTP używacie?

    Aktualnie używam Filezilli i jestem zadowolony,
    ale brakuje mi jednej opcji:
    żeby móc wysłać pliki określone w pliku testowym.

    Mogę sobie napisać jakieś skrypty,
    ale chodzi o to, że to ma być od razu zintegrowane z managerem.

    Nie musi być darmowy,
    pod warunkiem, że warto zapłacić za oferowane funkcje.

    Pracuję wymiennie na Ubuntu i Windowsach.

    --
    takeshin

  • 2. Data: 2010-01-17 19:39:54
    Temat: Re: polećcie klienta FTP
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    styczeń roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 17. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) takeshin:

    > Pracuję wymiennie na Ubuntu i Windowsach.
    ^^^^^^
    lftp

    Ewentualnie curlftps, dzięki któremu zamontujesz sobie zasób FTP
    lokalnie i będziesz mógł z nim robić to samo co z każdym innym
    katalogiem w systemie.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 3. Data: 2010-01-18 11:15:39
    Od: Defu <d...@d...null.net>

    W dniu 2010-01-17 20:39, Mirosław Zalewski pisze:
    > Ewentualnie curlftps, dzięki któremu zamontujesz sobie zasób FTP
    > lokalnie i będziesz mógł z nim robić to samo co z każdym innym
    > katalogiem w systemie.

    Bardzo przydatna rzecz, jednak u mnie curlftps chodził (listowanie
    katalogu, kopiowanie plików) tragicznie wolno.
    Korzystając z Filezilli było OK