  • 11. Data: 2006-08-05 15:59:39
    Temat: Re: polpak sie pozbył DSLowców!
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "wer" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:eb1jdh$2ge$1@news.supermedia.pl...

    > W nowej promocji juz nie. Ta sama zasada co przy neo.

    Jak na razie kazdy w tpsa mowi ze to martwy przepis,
    wiec jak ktos ewidentnie cie nie podkabluje etc, to
    bez problemu mozna dzielic :)

  • 12. Data: 2006-08-05 17:31:11
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Sat, 5 Aug 2006 17:59:39 +0200, użyszkodnik "Radoslaw HORODNICZY"
    <r...@g...com> napisał:

    > Jak na razie kazdy w tpsa mowi ze to martwy przepis,
    > wiec jak ktos ewidentnie cie nie podkabluje etc, to
    > bez problemu mozna dzielic :)

    częstotliwość zmian we France Telefom Polska jest na tyle duża ze za
    pół roku w/w raptem ożyje i ci co go olewali pozostaną jak jelenie z
    lojalkami na 2 lata

  • 13. Data: 2006-08-05 22:16:19
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Tomek Kruk <f...@p...pl> wrote:

    > tym że podłaczenie przy jej pomocy sieci osiedlowej do Internetu nie
    > jest łamaniem postanowień umowy
    > tym że klienowi w _W_RAMACH_USŁUGI_ udostępniany jest w miare sensowny
    > sprzęt z wyjściem ethernet zamiast mydelniczki na USB

    Taka mydelniczka na USB jest często całkiem sensowna, o ile
    zostanie podłączona pod coś sensownego. ;)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 14. Data: 2006-08-06 12:42:27
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "Tomek Kruk" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > częstotliwość zmian we France Telefom Polska jest na tyle duża ze za
    > pół roku w/w raptem ożyje i ci co go olewali pozostaną jak jelenie z
    > lojalkami na 2 lata

    Tepsa jest nastawiona na sprzedaz/sprzedaz/sprzedaz wszelkim mozliwym
    kosztem, realizacja planow jest No1. Wiec nie sadze zeby kiedys kogos
    scigali :)

  • 15. Data: 2006-08-06 13:33:08
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Tomek Kruk wrote:

> [...]
    > tym że klienowi w _W_RAMACH_USŁUGI_ udostępniany jest w miare sensowny
    > sprzęt z wyjściem ethernet zamiast mydelniczki na USB

    i brak limitow ruchu

    --
    ./ premax
    ./ p...@h...pl

  • 16. Data: 2006-08-06 20:23:15
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Przemyslaw Popielarski napisał(a):

    > i brak limitow ruchu

    Przede wszystkim rozłączeń co 24 godziny, przy czym można się nadziać na
    pad serwera logowania.
    --
    Olek

  • 17. Data: 2006-08-15 11:25:02
    Od: Maksymilian Muller <p...@m...com>

    TLZ napisał(a):

    > Jeśli tak jest - daj znać :)

    Tez sie podlacze, bo ostatnio jakosc uslug delikatnie mowiac spada
    ponizej poziomu wytrzymalosci nerwowej. Straty, okreslenie "do" zaczelo
    miec nowe znaczenie....czas na konkretne lacze a nie zabawke, niestety
    jeszcze rok temu chodzilo to wlasciwie a reklamacje w chwili obecnej jak
    groche o sciane. Juz rozmawialem z partyline nowa, ja mu o stratach a
    ten mi o przeinstalowaniu systemu.

    Max

  • 18. Data: 2006-08-18 09:13:36
    Od: TLZ <t...@t...pl>

    > groche o sciane. Juz rozmawialem z partyline nowa, ja mu o stratach a
    > ten mi o przeinstalowaniu systemu.

    Jakby mi kazali serwer na Linuxie przeinstalować, to chyba bym pisemnie
    na taka osobe skarge zlozyl! Lameriada ^2

  • 19. Data: 2006-08-31 14:25:11
    Od: Szymon Dowkontt <s...@v...com.pl>

    Hello

    TLZ wrote:

    > Od 1.08 zglaszanie uszkodzeń nie pod 0800120811 (810) a 9330, łatwo im
    > to poszło... :(

    Baaa... Niektórych (wszystkich?) przerzucili już na 9393 ;)))))))

    Szymon

  • 20. Data: 2006-09-01 20:59:17
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    Szymon Dowkontt napisał(a):

    > Baaa... Niektórych (wszystkich?) przerzucili już na 9393 ;)))))))

    Mylisz się! 9330 i 1-2-3 na klawiszurze!

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz