  • 1. Data: 2010-09-22 13:12:52
    Temat: pomocy - zepsułem altuim dxp 2004 opierając się o klawiaturę
    Od: ToTylkoJa <m...@n...chce.tego.poczta.fm>

    Witam
    DXP 2004 obsługuje 'od święta' dla zabawy i przez przypadek dużą książką
    wcisnąłem jakąś magiczna kombinację która mi go zepsuła. W tej chwili w
    trakcie projektowania płytki PCB widzę w danej chwili tylko jedną warstwę.
    I tak jak wybiorę 'bottom layer' to widzę ścieżki i punkty lutownicze ale
    bez obrysu elementów. Jak kliknę na zakładkę 'top overlay' to widzę obrys
    elementów ale bez żadnych ścieżek. Podobnie 'top layer' pokazuje jedynie
    ścieżki bez obrysu elementów. Płytka oczywiście jest pamiętana poprawie bo
    na wszelkiego rodzaju wydrukach (printout) pojawiają się opisy, obrys
    elementu i ścieżki. A jeszcze niedawno 'na raz' widziałem na czerwono
    ścieżki górne, na niebiesko dolne i żółty obrys elementów. Czy ktoś
    podpowie jak do tego wrócić? Nikt nie musi zgadywać co takiego wcisnąłem
    książką. Wystarczy podpowiedz w stylu menu -> design -> board options i
    tam zaznacz coś lub też odznacz coś. oczywiście 'design' i 'board options'
    było jako przykład bo tam to już zaznaczałem i odznaczałem wszystko i nic
    nie pomogło. Czekam na podpowiedz.

    pozdrawiam MArek

  • 2. Data: 2010-09-22 14:45:19
    Temat: Re: pomocy - zepsuĹ&#65533;em altuim dxp 2004 opierajÄ&#65533;c siÄ&#65533; o klawiaturÄ&#65533;
    Od: "nenik" <n...@o...pl>

    dla 99 jest to preferences -> display -> single layer mode

  • 3. Data: 2010-09-22 15:26:21
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

    W dniu 22-09-2010 16:45, nenik pisze:
    > dla 99 jest to preferences -> display -> single layer mode
    > czyli to co piszesz , a dla dxp - pewnie zaraz ktos napisze :)

    Shift-S, bardzo przydatne.
    --
    Pozdr
    EM

  • 4. Data: 2010-09-22 19:13:57
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 22/09/2010 14:12, ToTylkoJa wrote:

    W menu (Tools albo View) poszukaj opcji 'startup layout' albo 'reset
    layout'. To przywraca wszystkie okienka, tryby itp do stanu od razu po
    instalacji.

    --
    Jerry1111

  • 5. Data: 2010-09-23 08:39:25
    Od: ToTylkoJa <m...@n...chce.tego.poczta.fm>

    EM wrote:

    > Shift-S, bardzo przydatne.
    Jejku TAK, TAK!, TAAK!!. Wielkie dzięki.Już tak z ciekawości, czy to skrót
    do jakiegoś 'single layer' czy czegoś podobnego?

    pozdrawiam MArek

  • 6. Data: 2010-09-23 13:14:35
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    > Jejku TAK, TAK!, TAAK!!. Wielkie dzięki.Już tak z ciekawości, czy to skrót
    > do jakiegoś 'single layer' czy czegoś podobnego?

    No tak, ale gdzie tego szukać w menu to nie wiem (bo znam skrót :) )
    Wiem też, że bardzo przydatny jest plik z pomocy Shortcut Keys.
    --
    Pozdr
    EM