  • 1. Data: 2005-01-29 16:19:46
    Temat: Polaczenie dwoch komputerow
    Od: "Adam" <z...@g...com.pl>

    Prosze o pomoc jak polaczyc dwa komputery. Obydwa lacza sie do Internetu
    przez dwoch roznych dostawcow. Obydwa komputery sa za firewallami 9zonealarm
    i nis).
    Jeden ma windows xp home drugi win 98.

    Sorry jeslu pytanie sie juz gdzies powtorzylo, ale potrezbuje pomocy krok po
    kroku.

    Pozdrawiam,

    Adam

  • 2. Data: 2005-01-29 18:48:43
    Temat: Re: Polaczenie dwoch komputerow
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Sorry jeslu pytanie sie juz gdzies powtorzylo, ale potrezbuje pomocy krok po
    > kroku.

    masz dopiero 9 lat
    nie poradzisz sobie
    NTG

    zyga

  • 3. Data: 2005-01-29 19:08:56
    Od: "Adam" <z...@g...com.pl>

    Uzytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisal w
    wiadomosci news:ctglrf$ak6$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > masz dopiero 9 lat
    > nie poradzisz sobie
    > NTG
    >
    > zyga

    Plonk fuck u !

  • 4. Data: 2005-01-29 19:17:55
    Od: asmodeus <""asmodeus\"@post,pl">

  • 5. Data: 2005-01-29 22:12:34
    Od: "Tomasz Lam [ZULU]" <t...@w...info.pl>

    Adam napisał(a):
> [...]
    > Jeden ma windows xp home drugi win 98.
    >
    > Sorry jeslu pytanie sie juz gdzies powtorzylo, ale potrezbuje pomocy krok po

    Rozumiem że wiesz jakie jest przeznaczenie TEJ grupy?? Znasz JEJ tematykę???

    TLZ

  • 6. Data: 2005-01-29 22:17:26
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Plonk fuck u !

    trafiłem z tym wiekiem?
    mów/pisz do mnie jeszcze...
    eot

    zyga

  • 7. Data: 2005-01-30 07:44:54
    Od: Mariusz "Craig" Cieśla <craig_@_ceti.pl>

    Tako rzecze Zygmunt M. Zarzecki:

    > trafiłem z tym wiekiem?
    > mów/pisz do mnie jeszcze...

    Dostałeś plonka od trolla, ja bym się na Twoim miejscu załamał ;-)

    bpnmsp

    --
    Cybernetic Robotic Android Intended for Gratification
    mailto:m.ciesla[at]gmail.com | jid:craig[at]chrome.pl | pgp:0x0E81A915

  • 8. Data: 2005-01-30 10:34:52
    Od: "Krzysiek" <k...@v...pl>

> [...]
    > Jeden ma windows xp home drugi win 98.
    >
    > Sorry jeslu pytanie sie juz gdzies powtorzylo, ale potrezbuje pomocy krok

    no wiec adaś , kupujesz 2 karty sieciowe , instalujesz je da 2 kompach
    podłączasz kabelek (skrętkę) odpowiednio połączony
    ustawiasz w kompach protokoły TCP/IP adresy np. 192.168.0.1 i na drugim
    192.168.0.2
    maska 255.255.225.0 po restarcie kompy powinny się widziec
    powodzenia

  • 9. Data: 2005-01-30 10:56:30
    Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki)

    In pl.internet.pomoc Krzysiek <k...@v...pl> wrote:

    > maska 255.255.225.0 po restarcie kompy powinny się widziec
    ^
    Wątpię.

    Adam Wysocki * http://www.gophi.rulez.pl/ * GG 1234 * gophi at sm.pl
    To przeznaczenie czy mój Matrix się zwiesił? (C) Klaudio @ gadu-news

  • 10. Data: 2005-01-30 12:04:18
    Od: "Adam" <z...@g...com.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    > 192.168.0.2
    > maska 255.255.225.0 po restarcie kompy powinny się widziec

    Dzieki
    Adam