  • 11. Data: 2010-11-07 20:08:05
    Temat: Re: porownanie 2 powiedzmy "rodzinnych"
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:4cd6f5bc$0$22816$65785112@news.neostrada.pl...
    > nowymsilnikiem 1,6 (117 KM) za 54 z hakiem. Weź kredyt na brakująca kwotę

    Przepraszam za wprowadzenie w błąd, sprawdziłem na stronie, za 54 740
    możnaa kupić z sinikiem 1,8 (z rabatem), te 1,6 dopiero od 60 990 (bez
    rabatu).

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 12. Data: 2010-11-07 20:51:14
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Przepraszam za wprowadzenie w błąd, sprawdziłem na stronie, za 54 740
    > możnaa kupić z sinikiem 1,8 (z rabatem), te 1,6 dopiero od 60 990 (bez
    > rabatu).

    no własnie chcialem coś ekonomiczniejszego niz jeden osiem:-)

    1,6 to już za dużo w wersji invite..
    1,5 białego 2010 nie uświadczysz...a taki żonce by się podobał

    uciu:-)

  • 13. Data: 2010-11-07 22:05:27
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > 1,6 to już za dużo w wersji invite..
    > 1,5 białego 2010 nie uświadczysz...a taki żonce by się podobał
    Może głupio spytam, ale czy najbardziej ekonomicznie to przypadkiem nie LPG
    ? :)
    Osobiście wolę mocniejszy silnik + LPG niż pseudoekonomiczny, słabszy.
    WOJO

  • 14. Data: 2010-11-07 22:21:11
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > no własnie chcialem coś ekonomiczniejszego niz jeden osiem:-)
    >
    > 1,6 to już za dużo w wersji invite..
    > 1,5 białego 2010 nie uświadczysz...a taki żonce by się podobał

    E tam, biały w salonie znajdziesz ;-)
    Co do ekonomiczności, to 1,8 w mieście pali, w zależności od miasta, nogi i
    stanu umysłu kierującego od 10,5 do 14 l/100 km. Ale na trasie bez problemu
    udaje się zejść do 6,3 (a 6,8 z klimą). Jeżeli w większości będziesz smigał
    w trasach, to nie masz się co zastanawiać, jeżeli do miasta, to raczej
    odradzam.

  • 15. Data: 2010-11-07 22:39:46
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Może głupio spytam, ale czy najbardziej ekonomicznie to przypadkiem nie
    > LPG ? :)
    > Osobiście wolę mocniejszy silnik + LPG niż pseudoekonomiczny, słabszy.

    ok ja też, ale znajdz powidzmy takiego lancera 1,8 używke max 2-3
    letniego:-)
    aha i w przystepnej cenie bo nowego mozesz miec na 60k ale do takiego gazu
    nie wsadzisz...

    ...wszystkie ktore ogladalem sa albo bite ale mają cene prawie taką samą jak
    nowka.... - nikt nie sprzeda dobrego auta po prostu

    uciu

  • 16. Data: 2010-11-07 22:43:10
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > E tam, biały w salonie znajdziesz ;-)

    byłem, pytałem i brak już 1,5 rocznika 2010

    tylko 1,8 by byl ale w tym to spalanie w miescie masakra, jeszcze przy mojej
    nodze...;-)

    poczekam moze trafi sie jeszcze jakas używka ale z kolorem żonki to ciężko
    bedzie:-)

    uciu

  • 17. Data: 2010-11-07 22:51:13
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > 1,6 to już za dużo w wersji invite..

    Ale nie kukupj invite! Różnice pomiędzy informem a invite przy silnikach 1,5
    orz 1,6 sprowadzają się do:

    * Opony 205/60R16 i koła aluminiowe 16'' x 6.5JJ
    Opony sa takie same, więc felgi możesz kupić na allegro od 1200, za 2000 to
    już "full wypas"
    * Chromowany grill
    niektórzy oklejają chrom czarną folią, mnie jednak rzeczywiście się podoba
    * Przednie reflektory przeciwmgielne
    kosztują jako opcja 1100 zł
    * Automatyczne światła i czujnik deszczu
    automatyczne światła włączą w ASO i w informie, koszt tyle, co podłączenie
    muta (100 zł). Bez czujnika deszczu można przeżyć, nie wiem szczerze mówiąc
    po co komu taki wynalazek (ktoś nie zauważa, że zaczyna padać?)
    * Elektryczne i podgrzewane lusterka w kolorze nadwozia
    mata grzejna na allegro kosztuje 8 zł, instalacja podciągnięta jest pod
    lusterko, godzina roboty.
    * Sterowanie radiem w kierownicy
    tu rzeczywiścei jest przewaga, ale np przyciskami nie możesz zmienić
    zaprogramowanych stacji, tylko właczyć "seek"
    * Automatyczna klimatyzacja
    Manualna daje pełną kontrolę, działa równie wydajnie, za to sam decydujesz
    kiedy i gdzie ma dmuchać
    * Skórzane koło kierownicy
    obszycie kosztuje ok. 100 zł
    * Chłodzony schowek
    który i tak chłodzi o ledwie kilka stopni.

    Za różnicę w cenie pomiędzy tymi wersjami - czyli ponad 6 tysięcy - kupisz
    alufelgi, które się Tobie spodobają, halogeny, maty do lusterek, obszyjesz
    kierę i zostanie Ci jeszcze 2,5 -3 kafle na nawigację. No i możesz to zrobić
    w dowolnym momencie, czyli w chwili przypływu gotówki, a nie przy zakupie
    auta.

  • 18. Data: 2010-11-07 22:54:59
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > byłem, pytałem i brak już 1,5 rocznika 2010
    >
    > tylko 1,8 by byl ale w tym to spalanie w miescie masakra, jeszcze przy
    > mojej nodze...;-)
    E tam, zależy ile rodzisz dziennie i ile z tego w korkach. Za to jak miło
    się wyprzedza ;-)

    > poczekam moze trafi sie jeszcze jakas używka ale z kolorem żonki to ciężko
    > bedzie:-)

    Popytaj na forum, które wskazałem, może ktoś chce się pozbyć. Albo rozważ
    wersję sedan, bagażnik mniejszy, ale dupka ładniejsza, to prawie evo ;-)

  • 19. Data: 2010-11-08 00:08:13
    Od: jurson <g...@p...fm>

    W dniu 2010-11-07 22:51, Yogi(n) pisze:
> [...]
    > podłączenie muta (100 zł). Bez czujnika deszczu można przeżyć, nie wiem
    > szczerze mówiąc po co komu taki wynalazek (ktoś nie zauważa, że zaczyna

    Ale w mieście to jednak fajnie jest jak nie trzeba 'zwalniać'
    wycieraczek jak się stoi i 'przyspieszać' jak się chwilowo jedzie. Nie
    mówię, że niezbędne ale bajer jest fajny. Jak dla mnie zdecydowanie
    bardziej przydatny niż automatyczne światła.

    > * Elektryczne i podgrzewane lusterka w kolorze nadwozia
    > mata grzejna na allegro kosztuje 8 zł, instalacja podciągnięta jest pod
    > lusterko, godzina roboty.

    Druciarstwo ;)

    > * Automatyczna klimatyzacja
    > Manualna daje pełną kontrolę, działa równie wydajnie, za to sam
    > decydujesz kiedy i gdzie ma dmuchać

    Dopóki nie miałem automatycznej też tak myślałem. Da się z manualem żyć,
    ale co to za życie :)

    Oczywiście pytanie czy bajery warte są pieniędzy. Jak dla mnie przy
    aucie za około 60 tys bym dołożył.

    A na marginesie oglądałem ostatnio Lancera i naprawdę wygląda fajnie.
    Szczególnie w stosunku do ceny. Chyba jedno z korzystniejszych cenowo
    aut w tej chwili.

    pozdrawiam,
    jurson

  • 20. Data: 2010-11-08 00:35:22
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "jurson" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak się stoi i 'przyspieszać' jak się chwilowo jedzie. Nie mówię, że
    > niezbędne ale bajer jest fajny. Jak dla mnie zdecydowanie bardziej
    Ale światła jestem skłonny zrozumieć, bo zdarza mi sie zapomnieć o nich, o
    wycieraczkach raczej nie zapominam ;-)

    > Druciarstwo ;)
    To prawda, ale za to jaka satysfakcja ;-)

    > Dopóki nie miałem automatycznej też tak myślałem. Da się z manualem żyć,
    > ale co to za życie :)
    Nie mam własnego porównania (wcześniej nie miałem żadnej) ale manualna w
    zupełności mi wystarcza, zwłaszcza, że jej wydajność jest naprawdę niezła,
    forumowicze na automat narzekają (na brak możliwości kontroli), stąd nie
    jestem przekonany.

    > Oczywiście pytanie czy bajery warte są pieniędzy. Jak dla mnie przy aucie
    > za około 60 tys bym dołożył.

    Ja dołożyłbym nawet dychę, gdyby za nią były skórzene fotele i ksenony, z
    bajerów w wersji invite jednakże nic mi nie zaimponowało na tyle, żeby wydać
    te 6 kawałków. Alusy, halogeny, navi z bluetoothem, tweetery, maty grzejne,
    wzmacniacz i suba dokupiłem (rozkładając zakupy na kilka miesięcy), bez
    obszywania, tempomatu, czujników się obejdę ;-)

    > A na marginesie oglądałem ostatnio Lancera i naprawdę wygląda fajnie.
    > Szczególnie w stosunku do ceny. Chyba jedno z korzystniejszych cenowo aut
    > w tej chwili.

    To prawda, podstawowe zalety to świetna trakcja, niezłe przyspieszenie,
    agresywny wygląd, pakowność, bezpieczeństwo (ma poduszke kolanową), niezłe
    hamulce, nienajgorsze głośniki i łatwo rozbudowywalny system audio, słabo
    wypadają plastiki w środku, fotele (trzymają nieźle, tylko wyglądają
    badziewnie) i lakier na zewnątrz. Lakier właściwie można śmiało okreslić
    jako fatalny, zarysowuje sie od samego patrzenia.