  • 21. Data: 2010-11-08 10:40:30
    Temat: Re: porownanie 2 powiedzmy "rodzinnych"
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > Ale światła jestem skłonny zrozumieć, bo zdarza mi sie zapomnieć o nich, o
    > wycieraczkach raczej nie zapominam ;-)

    Ale w tym patencie nie chodzi o to czy zapomnisz, czy nie - podstawowa
    zaleta jest to ze nie tylko sie same wlaczaja, ale dostosowuja czestotliwosc
    i szybkosc pracy do ilosci wody. nie trzeba ciagle wlaczac, wylaczac i
    regulowac. Robi to za Ciebie automat (ktory oczywiscie zawsze mozesz
    wylaczyc i bawic sie z tym recznie).

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl
    Aktualnie 13 656 zdjęcia z 19 krajów.

  • 22. Data: 2010-11-08 10:49:09
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > szukam jakiegoś bardziej rodzinnego autka:-)
    > cena powiedzmy do 50k

    Zalezy Ci na "bardzo nowym" aucie?
    Bo jezeli to nie warunek konieczny - to moze pomysl a czyms z wyzszej polki
    a ciut starszym?
    Ja nieco ponad dwa lata temu za podobna kwote kupilem czteroletnie wowczas
    Volvo v70 z silnikiem D5 i prawie full wyposazeniem (black edition - cala
    elektryka, skora, dwa komplety kol na alufelgach, odtwarzacz DVD na suficie,
    telefon pokładowy itd. - tylko bez nawigacji firmowej).
    To naprawde swietne auto (zakup trafiony w 100%) - przez te ponad dwa lata
    zero problemow - wygoda, ekonomiczne i do tego prezentuje sie efektownie.
    Polecam - tylko trzeba poszukac dobrego egzemplarza - raczej nie po
    najnizszej cenie z allegro. :-)

    pozdr.
    Jacek Bronowski

  • 23. Data: 2010-11-08 16:31:27
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Ale nie kukupj invite! Różnice pomiędzy informem a invite przy silnikach
    > 1,5 orz 1,6 sprowadzają sie do

    finansowo na nowe starczy mi tylko na 1,5 ktory jest tylko w invite:-)
    dzwonilem po salonbach - moze byc tylko czarny, grafit lub srebrny tylko to
    maja na stocku -> teraz trzeba zonie pokazac i uzgodnic ze nie tylko biale
    jest ładne:-)

    uciu

  • 24. Data: 2010-11-08 21:55:57
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dzwonilem po salonbach - moze byc tylko czarny, grafit lub srebrny tylko
    > to maja na stocku -> teraz trzeba zonie pokazac i uzgodnic ze nie tylko

    No to nie bierz czarnego ;-) Jest najładniejszy, ale tragedia w utrzymaniu,
    naprawdę. Srebrny będzie najlepszy pod tym względem, a grafit w połowie
    stawki.
    No i przy tych kolorach dolicz 1900 zeta za metalik/perłę do ceny na
    stronie. A potem zapisz się (koniecznie!) do misumaniaków.
    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi