  • 1. Data: 2014-08-16 20:43:58
    Temat: pozdro z Mielna :)
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Dziś cały dzień łaziłem po Mielnie i okolicach.
    Niełatwo było tam się dostać.

    http://youtu.be/snVdwzLkRGU

    Widziałem Malucha z rejestracją DJA. Szacun :)

    --
    Piter

  • 2. Data: 2014-08-16 21:48:49
    Temat: Re: pozdro z Mielna :)
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-08-16 20:43, PiteR pisze:
    > Dziś cały dzień łaziłem po Mielnie i okolicach.
    > Niełatwo było tam się dostać.
    >
    > http://youtu.be/snVdwzLkRGU
    >

    > Widziałem Malucha z rejestracją DJA. Szacun :)

    A ten korek to był wjazd czy wyjazd z Mielna?

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 3. Data: 2014-08-16 23:02:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** janusz_k pisze tak:

    > A ten korek to był wjazd czy wyjazd z Mielna?

    Któryś raz dzisiaj tamtędy wracałem do Koszalina ale największego korka
    niestety nie nagrałem a ten korek na filmie był gdzieś około godz 15 i
    chciał nad morze do Mielna.

    --
    Piter

  • 4. Data: 2014-08-17 12:53:04
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-08-16 23:02, PiteR pisze:

    > Któryś raz dzisiaj tamtędy wracałem do Koszalina ale największego korka
    > niestety nie nagrałem a ten korek na filmie był gdzieś około godz 15 i
    > chciał nad morze do Mielna.

    No tak nad morze, standard :)

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 5. Data: 2014-08-18 00:18:23
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Nie wygląda źle - tak mniej więcej jak dojazd od Lublina do ronda w
    Kołbieli (lub od Warszawy) w dzień powszedni. Albo dziś dojazd do zjazdu
    na S17 za Jastkowem - tempo ślimacze zaczynało się jeszcze przed
    Jastkowem. Na szczęście jechałem w przeciwną stronę...

    --
    Qlfon, Lublin

  • 6. Data: 2014-08-19 21:50:28
    Od: Koziołek <k...@g...pl>

    PiteR napisał:
    > Dziś cały dzień łaziłem po Mielnie i okolicach.
    > Niełatwo było tam się dostać.

    He, he, a już myślalem, że mnie pozdrawiasz ;) Byłem w Mielnie na
    jednodniowym wypadzie przy okazji pobytu u rodzinki w Borach Tucholskich -
    dziesiątego sierpnia.

    Pozdro,

    Jak zawsze oklejony Koziołek

  • 7. Data: 2014-08-19 22:41:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Koziołek pisze tak:

    > He, he, a już myślalem, że mnie pozdrawiasz ;) Byłem w Mielnie na
    > jednodniowym wypadzie przy okazji pobytu u rodzinki w Borach
    > Tucholskich - dziesiątego sierpnia.

    No to pozdrawiam ;)

    Dziś byłem znowu. Pogoda się popsuła.

    http://youtu.be/RSPY52eG_ug

    --
    Piter

  • 8. Data: 2014-08-22 01:09:08
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "Koziołek" wydumał(a) w wiadomości ID
    > He, he, a już myślalem, że mnie pozdrawiasz ;) Byłem w Mielnie na jednodniowym
    > wypadzie przy okazji pobytu u rodzinki w Borach Tucholskich - dziesiątego
    > sierpnia.

    Heh, nie pisz tylko o "Lunaparku". Dałem się przejechać na Boosterze...już więcej
    się nie dam :)

    --
    Michael________

  • 9. Data: 2014-09-11 00:13:30
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

> [...]
    > na S17 za Jastkowem - tempo ślimacze zaczynało się jeszcze przed
    > Jastkowem. Na szczęście jechałem w przeciwną stronę...

    To ja dorzucę Wieluń od strony nieoczekiwanie zakończonej S8.

    I jeszcze wylot z Wrocławia na Środę Śląską. Korek od stadionu.

    --
    Grzexs