  • 1. Data: 2017-11-09 20:10:53
    Temat: pozdrowienia dla zasranego szeryfcia
    Od: kriters <k...@o...pl>

    Się zdziwił palant jak nagle wjechałem miejsce z którego łajza wypełzła
    a potem
    miał problem żeby zmienić pas. Obyś zdechł śmieciu.

  • 2. Data: 2017-11-09 21:27:58
    Temat: Re: pozdrowienia dla zasranego szeryfcia
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    kriters <k...@o...pl> wrote:
    > Się zdziwił palant jak nagle wjechałem miejsce z którego łajza wypełzła
    > a potem
    > miał problem żeby zmienić pas. Obyś zdechł śmieciu.

    Jasne, wszyscy widzieliśmy na kamerach - dałeś mu popalic :-))))

  • 3. Data: 2017-11-09 21:51:19
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

    W dniu 2017-11-09 o 21:27, Pszemol pisze:

    > Jasne, wszyscy widzieliśmy na kamerach - dałeś mu popalic :-))))

    dobrze, że tu frustracje wylał, a nie tłukąc żonę po M jak Modlitwa...

    a.

  • 4. Data: 2017-11-09 22:07:17
    Od: kriters <k...@o...pl>

    W dniu 2017-11-09 o 21:51, Miller Artur pisze:

    > dobrze, że tu frustracje wylał, a nie tłukąc żonę po M jak Modlitwa...

    Widzę tu kilku szeryfów. W takim razie może odpowiecie mi na jedno pytanie?
    Jeżeli wy stoicie w korku (w który specjalnie wjechaliście żeby inni nie
    uznali was
    za cwaniaków) a ja jadę inną drogą, o której wiem, że nie ma tam korka, to
    jestem skończonym, aspołecznym skurwysynem?

  • 5. Data: 2017-11-09 22:24:00
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    kriters <k...@o...pl> wrote:

> [...]
    > za cwaniaków) a ja jadę inną drogą, o której wiem, że nie ma tam korka, to
    > jestem skończonym, aspołecznym skurwysynem?

    Problemem jest tutaj to, ze piszesz na grupe dyskusyjna po pijaku.

    Zauwaz, że nas tam z Toba nie bylo, nie mamy zielonofiołkowego pojęcia do
    kogo adresujesz swoja skarge ani o czym wlasciwie skomlesz.

    Jesli chodzi o wlączanie sie na zipper/zamek to cieżko jest narod tego
    nauczyc, wiec robiac to narazasz sie na gniew innych uzytkownikow drogi,
    ktorzy stali jak barany w korku obok pustej jezdni...

  • 6. Data: 2017-11-09 22:25:38
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

    W dniu 2017-11-09 o 22:07, kriters pisze:

> [...]
    > za cwaniaków) a ja jadę inną drogą, o której wiem, że nie ma tam korka, to
    > jestem skończonym, aspołecznym skurwysynem?

    nie zrozumiałeś przekazu...

    podpowiem więc: czytelnicy pms z takimi sytuacjami się spotykają
    nagminnie, więc wyskakiwanie jak przysłowiowy Filip z konopii ze swoimi
    żalami, nie popartymi żadnym materiałem ilustrującym zjawisko, a tym
    bardziej zapewne gdy sytuacja nie dotyczyła nikogo identyfikującego się
    z tą społecznością, jest po prostu suche...

    a.

  • 7. Data: 2017-11-09 22:41:25
    Od: kriters <k...@o...pl>

    W dniu 2017-11-09 o 22:25, Miller Artur pisze:

> [...]
    > a tym bardziej zapewne gdy sytuacja nie dotyczyła nikogo
    > identyfikującego się z tą społecznością, jest po prostu suche...

    Spoko. Masz prawo myśleć co chcesz, ja mam prawo pisać co chce...

  • 8. Data: 2017-11-09 23:16:24
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    kriters <k...@o...pl> wrote:

    > Spoko. Masz prawo myśleć co chcesz, ja mam prawo pisać co chce...

    To jest tak jak ze spiewaniem: kazdy niby moze ale nie kazdy powinien :-)
    Ty napisales cos kompletnie bez ladu i skladu no i zostales tu wysmiany.

  • 9. Data: 2017-11-10 06:26:59
    Od: kriters <k...@o...pl>

    W dniu 2017-11-09 o 23:16, Pszemol pisze:

    > To jest tak jak ze spiewaniem: kazdy niby moze ale nie kazdy powinien :-)
    > Ty napisales cos kompletnie bez ladu i skladu no i zostales tu wysmiany.

    Ja zostałem wyśmiany? I to zapewne z ładem i składem? Czy może za pomocą
    zrozumiałej
    wyłącznie dla autora "ironii" i bełkotu o "m jak cośtam"?

  • 10. Data: 2017-11-10 07:48:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 Nov 2017 20:10:53 +0100, kriters napisał(a):

    > Się zdziwił palant jak nagle wjechałem miejsce z którego łajza wypełzła
    > a potem
    > miał problem żeby zmienić pas. Obyś zdechł śmieciu.

    To się nazywa drogowa wścieklica. Niekiedy przechodzi kiedy dorośniesz,
    niekiedy utrzymuje się po grób. Dosyć szybki.
    --
    Jacek
    I hate haters.