  • 1. Data: 2016-12-24 23:46:36
    Temat: poziom wiedzy po gimnazjum zapewne
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=161
    47876#16147876
    łapki mi opadły

    Włodek ;-)

  • 2. Data: 2016-12-25 00:09:02
    Temat: Re: poziom wiedzy po gimnazjum zapewne
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Włodzimierz Wojtiuk pisze tak:

    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=161
    47876#16147876
    > łapki mi opadły
    >
    > Włodek ;-)

    Ale trzeba mieć nasrane, żeby zniweczyć taki ładny wygląd prawie że
    znak rozpoznawczy.

    a tego to w ogóle nie rozumiem.

    Sorry, but you need to be login in to use old style layout. Please
    login in to see old style.

    Na jednym forum na które pisuje admin ma tak zryty łeb, że ciągle się
    bawi layoutem. Goście np nie mogą skoczyć na dół strony tylko muszą
    przewijać cały wątek :)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2016-12-25 01:44:01
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    PiteR pisze:
    [..]
    > Na jednym forum na które pisuje admin ma tak zryty łeb, że ciągle się
    > bawi layoutem. Goście np nie mogą skoczyć na dół strony tylko muszą
    > przewijać cały wątek :)

    Znaczy się klawisz "end" nie działa?

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 4. Data: 2016-12-25 08:21:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    AlexY pisze tak:

    > PiteR pisze:
    > [..]
    >
    > Znaczy się klawisz "end" nie działa?

    link "ostatni" nie działa

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 5. Data: 2016-12-25 11:11:13
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    ale o co chodzi?
    że mandziejewicz mówił?
    że europa insynuuje?
    że za zwrócenie uwagi dostaniesz wysoki zasłużony grant?
    teraz jak się wolni europejczycy wezmą za edukację,
    te wnioski końcowe politechniki warszawskiej?
    właściwie proces euro intelektu trwa popis/eu cały czas przy żłobie...

  • 6. Data: 2016-12-25 14:37:05
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    47876#16147876

    > Ale trzeba mieć nasrane, żeby zniweczyć taki ładny wygląd prawie że
    > znak rozpoznawczy.

    Dawno nie byłem na elektrodzie, bo nie zniosę administracji tam,
    i przeżyłem właśnie mały szok. No cóż...

    > Sorry, but you need to be login in to use old style layout. Please
    > login in to see old style.

    Ja też nie - bo pisał to jakiś analfabeta.

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 7. Data: 2016-12-25 14:37:29
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk"> wrote:

    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=161
    47876#16147876
    > łapki mi opadły

    Dobrze że w ogóle pyta :)

    Jak chcesz przeżyć opad rąk, to wejdź na grupę Elektronika na Facebooku...

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 8. Data: 2016-12-25 15:20:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Adam Wysocki pisze tak:

    > Ja też nie - bo pisał to jakiś analfabeta.

    a no tak ;) miałem na myśli

    "niezalogowany wędrowcze za karę będzie ci nap. po oczach białe tło"

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 9. Data: 2016-12-25 15:45:07
    Temat: [OT] poziom wiedzy po gimnazjum zapewne
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    cóż, tak działa wolna europa...
    pisałem o tym już dawno temu...
    pisałem też o przyszłości "tego elitarnego portalu"...
    sami nie wiecie co tracicie banując mnie w imię wolności europejskiej...

  • 10. Data: 2016-12-25 18:55:09
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    są już pierwsze zajawki...

    zaraz po wf odchamiaczami i angielskim zaatakowano probabilistykom...

    ech popis/eu...