  • 11. Data: 2014-09-05 07:47:47
    Temat: Re: praca w PGE EJ1 sp. z o.o
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 4 Sep 2014 21:51:33 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > podejrzewam, że paru w niejednej pracowało

    "Kandydat powinien posiadać praktyczne doświadczenie w pracach przy
    przygotowaniu i realizacji projektów elektrowni konwencjonalnych.
    Wykształcenie wyższe techniczne
    Co najmniej 5 lat doświadczenia w realizacji projektów
    budowy/modernizacji elektrowni jądrowych"

    W sumie - moze byc spawacz z budowy, a nawet stroz :-)

    J.

  • 12. Data: 2014-09-05 08:05:13
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Thursday, 4 September 2014 22:30:22 UTC+2, J.F. wrote:
    > Tylko oni chyba energetyka na razie szukaja, nie mechanika.

    A gdzie Ty tam widzisz wymaganie żeby kandydat był energetykiem?

  • 13. Data: 2014-09-05 09:15:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 4 Sep 2014 23:05:13 -0700 (PDT), Konrad Anikiel napisał(a):

    > A gdzie Ty tam widzisz wymaganie żeby kandydat był energetykiem?

    Te "wyspy" mi sie kojarza z energetyka, ale moze sie nie znam ... sa
    inne wyspy, czy chca nowa usypac na Baltyku zeby miec protesty
    mieszkancow w d* ?

    J.

  • 14. Data: 2014-09-05 09:30:34
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Friday, 5 September 2014 09:15:38 UTC+2, J.F. wrote:

    > Te "wyspy" mi sie kojarza z energetyka, ale moze sie nie znam

    Pytanie, z czym kojarzą się autorowi tego ogłoszenia.

    Mi się tak pomyślało: kto ma to budować, skoro kierownik projektu ma być zatrudniony
    przez PGE? Jeśli tytuł tego gościa ma być kierownik do spraw wyspy (brakuje mi tu
    słowa "budowy"), to chyba jasne jest że firma zatrudniona przez PGE do zbudowania
    tego obiektu będzie miała swojego kierownika, do zarządzania swoimi ludźmi. Kogo więc
    szuka PGE?

  • 15. Data: 2014-09-05 09:50:00
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 4 Sep 2014 00:23:07 +0200, "adamschodowy"
    <a...@g...pl> wrote:
    > Kandydat powinien posiadać praktyczne doświadczenie w pracach przy
    przygotowaniu i realizacji projektów
    > elektrowni konwencjonalnych
    > Wykształcenie wyższe techniczne

    Jakie są widełki proponowanego wynagrodzenia?

    --
    Marek

  • 16. Data: 2014-09-05 13:39:52
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 4 września 2014 22:27:30 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >

    > To pogratulowac ze juz znalezli :-)
    >

    > Wymogi sa w miare sensowne, tylko gdzie tu znalezc Polaka z
    >
    > doswiadczeniem w elektrowniach atomowych ?

    Sporo Polaków na spawacza skoczka pracowało w zachodnich elektrowniach atomowych.

  • 17. Data: 2014-09-05 15:02:49
    Od: s...@g...com

    >Kogo więc szuka PGE?

    Ale w tym momencie to musimy "my" sobie odpowiedzieć na pytanie co gdzie i kiedy i za
    ile.
    Idea atomówki musi się przekształcić w pewne wytyczne które później:
    - kontruktorzy narysują na papierze,
    - finansiści przeliczą od strony kasy
    - budowalańcy wybudują.

    To chyba nazywa się dialog techniczny.

  • 18. Data: 2014-09-05 20:29:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 05 Sep 2014 09:50:00 +0200, Marek napisał(a):
    > On Thu, 4 Sep 2014 00:23:07 +0200, "adamschodowy"
    >
    > Jakie są widełki proponowanego wynagrodzenia?

    Zapewnie nie podali, ale musza sobie zdawac sprawe ile taki
    specjalista kosztuje ... i to w euro.

    A ktos sie orientuje jak to wyglada w przypadkach gdy jest konkurs na
    stanowisko ? Wymogi widzialem, a pensji jakos nie.
    To sie kiedys powinno zdarzyc ze "najlepszy kandydat" powiedzial
    "co, ile ?" .

    J.

  • 19. Data: 2014-09-05 20:54:59
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    Weź sobie jakąś branżową gazetkę, połowa numeru to ogłoszenia z takimi pracami, przy
    każdej jest pensja. PGE jak widać szuka wolontariuszy :-)

  • 20. Data: 2014-09-06 11:34:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 5 Sep 2014 11:54:59 -0700 (PDT), Konrad Anikiel napisał(a):
    > Weź sobie jakąś branżową gazetkę, połowa numeru to ogłoszenia z
    > takimi pracami, przy każdej jest pensja. PGE jak widać szuka
    > wolontariuszy :-)

    Zachodnia gazetke ? Bo u nas nie ma takiego zwyczaju.
    Zreszta i na zachodzie polowa nie podaje, ale to moze w mojej branzy.

    Tylko ze chodzilo mi o taki jawny konkurs. Wybieramy najlepszego
    kandydata ... a o pieniadzach nie ma mowy ?

    J.