  • 1. Data: 2014-08-08 11:27:43
    Temat: Popma od hydroforu
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Ktoś wiez z praktyki na czym polega regeneracja takiej pompy?
    http://obrazki.elektroda.pl/3793548500_1374143727.jp
    Obecnie tylko do 1 atm udaje jej się nabić zbiornik.
    Uszczelkami się zmniejszało luz pomiędzy wirnikiem a obudową?
    Trzeba szlifować wirniki?

    Robert

  • 2. Data: 2014-08-08 11:41:47
    Temat: Re: Popma od hydroforu
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Friday, 8 August 2014 11:27:43 UTC+2, Robert Wańkowski wrote:
    > Ktoďż˝ wiez z praktyki na czym polega regeneracja takiej pompy?
    >
    > http://obrazki.elektroda.pl/3793548500_1374143727.jp
    >
    > Obecnie tylko do 1 atm udaje jej siďż˝ nabiďż˝ zbiornik.
    >
    > Uszczelkami si� zmniejsza�o luz pomi�dzy wirnikiem a obudow�?
    >
    > Trzeba szlifowaďż˝ wirniki?

    Nie dałeś zdjęcia tabliczki znamionowej. Jeśli to jest LFP to z reguły do wymiany
    będzie taki grafitowy pierścień, zapomniałem jak to się nazywa. Zamawiasz, przychodzi
    w komplecie z jakąś tam podkładką, wkrętami czy co tam jeszcze pakują. Kilka złotych.

  • 3. Data: 2014-08-08 11:48:00
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 8 sierpnia 2014 11:41:47 UTC+2 użytkownik Konrad Anikiel napisał:

> [...]
    w komplecie z jakąś tam podkładką, wkrętami czy co tam jeszcze pakują. Kilka złotych.

    To nie jest LFP. W każdej szkole technicznej jest przedmiot co się maszynoznawstwo
    nazywa. Po chuj się udzielasz jak nie pierwszy raz nie masz zielonego pojęcia o
    temacie.

  • 4. Data: 2014-08-08 11:51:14
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 8 sierpnia 2014 11:27:43 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
> [...]
    >
    > Obecnie tylko do 1 atm udaje jej siďż˝ nabiďż˝ zbiornik.
    >
    > Uszczelkami si� zmniejsza�o luz pomi�dzy wirnikiem a obudow�?

    Kupuje się wirniki i wymienia. Stare się wytarły od wody. Pytanie czy do takiego
    klamota kupi się coś na części zamienne. Zamiast pytać rozkręć. Doświadczenie jest
    miarą poznania świata.

  • 5. Data: 2014-08-08 13:02:57
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    <k...@g...com>
    > Kupuje się wirniki i wymienia.

    Ok, myślałem, że coś am się szlifuje.
    Ciekawe czy coś bedzie pasowało.
    http://olx.pl/oferta/wirnik-pompy-hydroforowej-CID62
    8-ID38ved.html

    Robert

  • 6. Data: 2014-08-08 13:27:43
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 8 sierpnia 2014 13:02:57 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > <k...@g...com>

    > Ok, my�la�em, �e co� am si� szlifuje.
    >
    > Ciekawe czy co� bedzie pasowa�o.
    >
    > http://olx.pl/oferta/wirnik-pompy-hydroforowej-CID62
    8-ID38ved.html

    > Robert

    takie słoneczko tam siedzi. Nic się nie szlifuje. Rozbierzesz to zobaczysz.

  • 7. Data: 2014-08-09 12:41:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 8 Aug 2014 02:41:47 -0700 (PDT), Konrad Anikiel napisał(a):

> [...]
    > to się nazywa. Zamawiasz, przychodzi w komplecie z jakąś tam
    > podkładką, wkrętami czy co tam jeszcze pakują. Kilka złotych.

    A co to w ogole jest - wielostopniowa pompa odsrodkowa ?

    J.

  • 8. Data: 2014-08-09 17:41:24
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "J.F."
    > A co to w ogole jest - wielostopniowa pompa odsrodkowa ?
    Tak. Ta moja jest dwustopniowa.

    Robert

  • 9. Data: 2014-08-09 20:23:33
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W środku taka http://www.lfp.com.pl/pl/pdf/katalog/wr.pdf

  • 10. Data: 2014-08-09 21:38:12
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "Konrad Anikiel"
    > W środku taka http://www.lfp.com.pl/pl/pdf/katalog/wr.pdf
    Nie. Ta ma zasilanie i wyjście z jednej strony. Moja ma po przeciwnych.
    http://www.hydro-vacuum.com.pl/pompy_wirowe_wielosto
    pniowe.php
    Coś jak ta, ale wirnik ma łopatki a nie te tarcze hamulcowe wentylowane ;-)

    Robert