  • 1. Data: 2013-07-05 14:58:08
    Temat: praktyka a obliczenia na gpu
    Od: firr <p...@g...com>

    z tego co wiadomo zasadniczo mozna zarzucac
    oblicznienia na gpu ale w tym tez co czytalem
    czesto pojawiaja sie glosy ze do wielu rzeczy
    do ktorych to by sie zasadniczo nadawało niezbyt
    sie nadaje na obecnym etapie rozwoju, o tyle wydaje
    sie ze jest to technologia ciagle w sporym stopniu
    niedojrzała. Jak to jest w praktyce ? (osobiscie
    niezbyt mnie do tego ciagnie wlasnie ze wzgledu na
    ew niedojrzałość owej technologii (z podobnych
    wzgledów nie ciagnie mnie do shaderów - aczkolwiek moze sie myle i w praktyce nie
    jest tak zle (?)

  • 2. Data: 2013-07-05 17:59:09
    Temat: Re: praktyka a obliczenia na gpu
    Od: Edek <e...@g...com>

    Dnia pamiętnego Fri, 05 Jul 2013 05:58:08 -0700, firr wyjmując peta
    oznajmił:

> [...]
    > ew niedojrzałość owej technologii (z podobnych
    > wzgledów nie ciagnie mnie do shaderów - aczkolwiek moze sie myle i w praktyce nie

    Nieciekawa technologia, o której lubisz dyskutować
    żeby powiedzieć jak bardzo jest nieciekawa?

    --
    Edek

  • 3. Data: 2013-07-06 19:49:06
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu piątek, 5 lipca 2013 17:59:09 UTC+2 użytkownik Edek napisał:
    > Dnia pamiętnego Fri, 05 Jul 2013 05:58:08 -0700, firr wyjmując peta
    >
    > oznajmił:

    > Nieciekawa technologia, o której lubisz dyskutować
    >
    > żeby powiedzieć jak bardzo jest nieciekawa?

    narzucasz sie bucek matołek jak istna primadonna
    głupoty (dla mnie jest to zaiste wyjatkowo
    obrzydliwe,)
    Jak dla mnie dostatecznie wiele razy pochwaliłeś sie poziomem intelektu tak ze Raczej
    nie oczekuj że bede to czytał ;/

  • 4. Data: 2013-07-06 20:09:53
    Od: Edek <e...@g...com>

    Dnia pamiętnego Sat, 06 Jul 2013 10:49:06 -0700, firr wyjmując peta
    oznajmił:

> [...]
    > obrzydliwe,)
    > Jak dla mnie dostatecznie wiele razy pochwaliłeś sie poziomem intelektu tak ze

    Ojejku. Czy mógłbyś formatować cytaty i pamiętać o przyciśnięciu
    klawisza Enter przez 70 linią? Czasami zapominasz. Dziękuję.

    PS. Ty się wcale nie narzucasz nikomu robiąc z grupy bloga. Tak mówią
    tylko wilki, wbijają prezesowi szpilki :|
    PS2. co do shaderów, ja bym się ich na twoim miejscu nauczył, i to już.

    --
    Edek

  • 5. Data: 2013-07-06 21:35:16
    Od: firr <p...@g...com>

    no to sie może naucz oblechu, co mnie to
    obchodzi, chcesz mnie utopić w twoim osobistym obrzydlistwie ? - [szczerze powiem ze
    o ile kolega nie potrafil powiedziec NIGGY nic wartosciowego to swego czasu
    przynajmniej tak bardzo nie obnosił tej mega oblesnej głupoty
    [proponuje nie czytac moich postów bo nie sa one
    kierowane do matołków podobnie ja zaczalem powoli
    filtrowac kolege strata zadna ]

  • 6. Data: 2013-07-06 22:57:46
    Od: Edek <e...@g...com>

    Dnia pamiętnego Sat, 06 Jul 2013 12:35:16 -0700, firr wyjmując peta
    oznajmił:

> [...]
    > [proponuje nie czytac moich postów bo nie sa one
    > kierowane do matołków podobnie ja zaczalem powoli

    Ojejkujejku. A co mnie obchodzi co widać z małego światka? Zresztą
    rzucasz się na (prawie) każdego kto nie docenia twojego raczkowania.

    PS. Głupota -> dresy -> kretynie -> matołki. Radosny bucek.

    --
    Edek

  • 7. Data: 2013-07-07 00:32:14
    Od: firr <p...@g...com>

    nie zupelnie kazdego [acz poziom tej grupy
    jest faktycznie nieprzecietnie slaby] nieststy
    jak dla mnie kolega wlecze sie w jednak niechlubnym ogonie najwiekszych
    intelektualnych
    traumatorów (obrzydliwców) tej grupy
    tak ze nawet do tej niskiej sredniej tu jest
    niestety jednak daleko

  • 8. Data: 2013-07-07 01:05:18
    Od: Edek <e...@g...com>

    Dnia pamiętnego Sat, 06 Jul 2013 15:32:14 -0700, firr wyjmując peta
    oznajmił:

> [...]
    intelektualnych
    > traumatorów (obrzydliwców) tej grupy
    > tak ze nawet do tej niskiej sredniej tu jest

    A gdzie widzisz swoją osobę? Poważnie pytam, kiedyś walnąłeś takiego
    posta mówiącego kto jest kim na p.c.l.c (dzięki, bo bym nie wiedział
    jakby mi fuhrerek nie zdradził). Pamiętam też twoje posty na poważnie
    - wyszło z tego tyle, że żądałeś dyskusji na poważny temat ale
    pizdnąłeś niczym łysy wielbłąd doopą o kamień i nie uwierzyłeś,
    choć kilka osób ci mówiło to samo (wiki:error). Taka monodyskusja szefa
    z ludźmi poniżej poziomu szefa (ntu, not this usenet). Oślizgłe
    to strasznei, wije się przy dotyku, włochate jakieś i rozdęte
    tak że niedługo pęknie.

    Jak dla mnie, tak dla podsumowania, jesteś nadętym błaznem udającym
    nadętego błazna, co ci nawewt bardzo naturalnie wychodzi. Trzymaj
    się w swoim światku, bo jak z niego wyjdziesz to ci powietrze
    zacznie uchodzić, przyspawaj się ryjkiem choćbyś miał na grupie
    strzelać z doopy wielbłądziej kolejne śliskie kutafony.

    Jesteś ostatnim pacanem tutaj, i jeszcze próbujesz oceniać
    wszystkich na grupie osobno i razem. Nie wiem co inni powiedzą,
    ale pewnie z grubsza to samo co na comp.lang.c. Tyle że
    tam mają większą tolerancję dla dziwadeł i innych co się rzucają,
    i cierpliwość do tłumaczenia takim. Zresztą, zaczynam używać słów poza
    słownikiem debilka.

    Idę sobie zrobić tydzień bez usenetu, zaraz rzygnę.

    --
    Edek

  • 9. Data: 2013-07-07 01:52:19
    Od: firr <p...@g...com>

    to kim ja jestem albo nie jestem panie matołek to
    nie jest (nie powinno byc) przedmiotem zainteresowania tej grupy, bo to jest grupa o
    programowaniu (jestem uzytkownikiem ktory jest zmeczony mnozonymi w nieskonczonosc
    bredniami

  • 10. Data: 2013-07-07 03:37:32
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 6 Jul 2013 23:05:18 +0000 (UTC), Edek
    <e...@g...com> wrote:

> [...]
    >słownikiem debilka.
    >
    >Idę sobie zrobić tydzień bez usenetu, zaraz rzygnę.

    Panie Edek, wsadz go Pan do KF i bedzie spokoj. No, chyba ze rozrywki
    Pan potraebuje...

    A.L.