  • 1. Data: 2013-07-02 10:24:12
    Temat: wyszukiwanie
    Od: firr <p...@g...com>

    czescia roboty programisty jest niestety
    wyszukiwanie (pisze niestety bo lepiej
    by bylo miec znalezione) glownie przy
    pomocy googla (ew przy pomocy innych
    technik jak stack albo wiki)

    czasem wyszukiwanie dosyc czybko (np
    w ciagu pol godziny ) przynosi oczekiwany
    wynik (wtedy sprawa zalatwiona) ale innym
    razem nawet poltora dnia szukania niezbyt
    owocuje (zajmuje to tak dlugo np dlatego
    ze czasem trzeba poczytac niektore rzeczy
    by ustalic ze nie ma w tym tego o co nam
    chodzi itp)

    Ogolnie chyba jest tak ze rzeczy bardziej
    zaawansowane trudno znalezc przynajmniej w
    gotowej postaci - czesto jest jakas ogolna
    teoria w postaci ksiazek i trzeba decydować
    albo sie przebijac przez teorie albo probowac
    szukac np pare dni (!) wiecej w nadzieji
    znalezienia czegos co da sie za to szybko
    uzyc zaimplementować (lub ew można wymieknąć
    i zajac sie czyms latwiejszym co ja np czesto
    robie;) [przy czym wierze ze czestokroc
    szukana odpowiedz jest gdzies w googlu tylko
    rzeczywiscie cieżko sie do niej dobić nawet
    mimo kilku dni szukania o tyle warto by w
    jakis sposob wzmoc swoje umiejetnosci doszukiwania
    sie takich trudniejszych w odnalezieniu 'gotowców']

    Jaki approach (podejscie) polecja grupowicze,
    moze jakies konkretne sposoby szukania albo
    sposoby radzenia sobie z tego rodzaju kwestiami
    ?

  • 2. Data: 2013-07-02 11:49:10
    Temat: Re: wyszukiwanie
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Tue, 2 Jul 2013 01:24:12 -0700 (PDT), firr napisał(a):

    > Jaki approach (podejscie) polecja grupowicze,
    > moze jakies konkretne sposoby szukania albo
    > sposoby radzenia sobie z tego rodzaju kwestiami
    > ?

    mz dobrze kupowac books oraz poswiecac duzo time na reading. sometimes zeby
    znalezc dobry solution trzeba work hard, mz warto tak robic. opindalanie
    problemu mw, szukanie gotowcow zeby tylko sie kompilowalo jest bad, bo nic
    nie daje na dluzsza mete. raczej trzeba wszystko understand a jak sie nie
    chce to better zajac sie hodowla potatoes or beets.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 3. Data: 2013-07-02 12:00:25
    Od: Stregor <s...@g...com>

> [...]
    > nie daje na dluzsza mete. raczej trzeba wszystko understand a jak sie nie
    > chce to better zajac sie hodowla potatoes or beets.

    mz nie warto czytac, better walnąć posta na grupę w nadzieji że ktoś da
    gotowca. work hard jest dla lamerow (pojawiaja sie tu tacy, mz nei warto
    z nimi dyskutowac, to nie moj poziom jest). Zreszta, meczy mnie tez
    czytanie odpowiedzi, w tym czasie lepiej sobie pokoduje cos fajnego, w
    bcc albo asmie, a potem dpowiem asam sobie, bo zawsze z inteligentna
    osoba sie przyjemnie dyskutuje.
    btw, ktos wie jak najlepiej (prosto, wmiare, ale zeby nie zamulalo, i
    nie zuzywalo pamieci) zrobic AI na trojkatach i z obracaniem wierzyczki?
    i zeby sie bullety odbijaly od tej wiezyczki (to chyba bezierem sie
    latwo da zakodowac, ale nie wiem,?)

    p.s. R.e.m.e.K. trollu, sie tu z potatoes nie wciskaj, jak nie masz nic
    na temat do powiedzenia, mz.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor