  • 1. Data: 2014-12-08 03:15:19
    Temat: prepaid w Egipcie
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    W Egipcie sa trzej operatorzy GSM: Vodaphone, Etisalay i Mobinil.
    Czy ktos w miare ostatnio rozgryzl ten temat?
    Jak jest z zasiegiem poza miastami?
    A przed wszystkim, czy ktos sie rozeznaje w tych ich taryfach?
    Zjrzalem na strony operatorow - kazdy oferuje tuziny taryd i schematow...
    Ja chcialbym miec mozliwie tanio 'do wszytskich' w Egipcie, jakis
    internet, no i karte wazna 2 tygodnie...
    --
    TA

  • 2. Data: 2014-12-08 09:28:20
    Temat: Re: prepaid w Egipcie
    Od: Marcin <h...@w...pl>

    W dniu 2014-12-08 03:15, T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > Ja chcialbym miec mozliwie tanio 'do wszytskich' w Egipcie, jakis
    > internet, no i karte wazna 2 tygodnie...

    Kupiłem starter vodafone za 14$ z 1GB limitu, wszystko w sklepie mi
    uruchomili, internet działa tak sobie, ale przeżyłem, nie wyjeżdżałem
    poza miasto, na pustyni wiadomo zasięgu nie ma - mówię o Sharm el sheikh.

  • 3. Data: 2014-12-08 13:55:48
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Kupiłem starter vodafone za 14$ z 1GB limitu, wszystko w sklepie mi
    > uruchomili, internet działa tak sobie, ale przeżyłem, nie wyjeżdżałem poza
    > miasto, na pustyni wiadomo zasięgu nie ma - mówię o Sharm el sheikh.

    z telefonu nie korzystałem ale SIM na internet masz za 7-8 dolców starter i
    1 GB tylko kup w salonie. Później doładowanie 5 dolców za 1 GB.
    aha i jak miałem sima w routerze wifi to zjadało mi błyskawicznie transfer a
    sam sim w ipadzie wystarczał na tydzień :)
    pzdr
    GL

  • 4. Data: 2014-12-08 14:46:12
    Od: "TWIST-OFF" <s...@w...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    50 funtów i 5 GB w Voda do wykorzystania przez miesiąc.
    Karta SIM za ok. 4 dolce.

  • 5. Data: 2014-12-08 16:11:16
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <54859fdd$0$21562$65785112@news.neostrada.pl>,
    "glang" <g...@o...pl> wrote:

> [...]
    > aha i jak miałem sima w routerze wifi to zjadało mi błyskawicznie transfer a
    > sam sim w ipadzie wystarczał na tydzień :)

    E, to was widze zdrowo naciagneli.
    Same startr SIMy kosztuja okolo 10 funtow egipskich.
    Czyli poltora dolara.
    --
    TA

  • 6. Data: 2014-12-09 04:02:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
    .atman.pl...

    > E, to was widze zdrowo naciagneli.
    > Same startr SIMy kosztuja okolo 10 funtow egipskich.
    > Czyli poltora dolara.

    A co Ci z samego startera ? Potrzebujesz jeszcze mieć jakąś kasę na
    koncie...

    Jak nurkowałem w Dahab (półwysep Synai trochę na północny wschód od
    Sharm) to też używałem Vodafone ale szybkość była na poziomie EDGE a nie 3G.
    Inna rzecz że to być może wina Nokii ExpressMusic jaką wtedy używałem,
    bo w Meksyku też ledwie ledwie działała... Na obu wyprawach nie miałem
    szansy wypróbować iPhone4 bo był wtedy jeszcze zasimlockowany do AT&T.

  • 7. Data: 2014-12-09 08:47:45
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-12-09 04:02, Pszemol pisze:
    > Jak nurkowałem w Dahab (półwysep Synai trochę na północny wschód od
    > Sharm) to też używałem Vodafone ale szybkość była na poziomie EDGE a nie
    > 3G.

    To iphone działa pod wodą, ciekawe :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2014-12-09 09:05:56
    Od: Marcin <h...@w...pl>

    .

> [...]
    > aha i jak miałem sima w routerze wifi to zjadało mi błyskawicznie
    > transfer a sam sim w ipadzie wystarczał na tydzień :)

    a to mnie chyba "wydymali" ;-) no cóż, taki kraj, dobrze ze tylko na kase.

  • 9. Data: 2014-12-09 12:49:04
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5486ad64$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>,
    Marcin <h...@w...pl> wrote:

    > .

    > a to mnie chyba "wydymali" ;-) no cóż, taki kraj, dobrze ze tylko na kase.

    Mi ten starter (afair vodafone) oferowali za 45 EGP.
    A nawet potem, w oficjalanym salonie vodafone poczatkowo zawyzyli cene
    ponad dwukrotnie.
    --
    TA

  • 10. Data: 2014-12-09 12:49:38
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <m65on4$bec$1@dont-email.me>, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    > A co Ci z samego startera ? Potrzebujesz jeszcze mieć jakąś kasę na
    > koncie...

    Powaznie?
    --
    TA