  • 1. Data: 2009-11-11 18:14:17
    Temat: problem Dyskiem Express Card
    Od: "grzegorz" <g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl>

    Witam,

    niedawno kupiłem Dysk PQI na Express Card do laptopa.
    Zainstalowane sterowniki identyfikują go w menadżeże jako dysk SCASI/RAID.

    Dysk chodzi pięknie jednak problem pojawia się gdy ThinkPad
    zostanie wyłączony z zasilania i pracuje na samej baterii.
    Efekt jest taki że po około 1 minucie dysk się wyłącza.
    Musze go wtedy wyjąć i włożyć ponownie do gniazda aby zadziałał
    i pojawił w systemie ale po około minucie znów sie wyłącza.

    Nie mogę znaleźć co odpowiada za jego wyłączanie, sprawdziłem juz chyba
    wszystko.
    Może ktoś zna problem i pomoże ?

    PS. Modem Huawei na ExCard działa bezproblemowo cały czas, nawet na
    zasilaniu bateryjnym.

    --
    grzegorz

  • 2. Data: 2009-11-12 10:37:20
    Temat: Re: problem Dyskiem Express Card
    Od: "grzegorz" <g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl>

    Użytkownik "grzegorz" <g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:4...@n...home.net.pl...
> [...]
    > wszystko.
    > Może ktoś zna problem i pomoże ?
    >
    > PS. Modem Huawei na ExCard działa bezproblemowo cały czas, nawet na

    Problem rozwiazany, że tez nie wpadłem na to wcześniej.

    --
    grzegorz

  • 3. Data: 2009-11-17 14:51:58
    Od: "..Aldi.." <r...@p...fm>

    > Problem rozwiazany, że tez nie wpadłem na to wcześniej.

    mógłbyś jaśniej?
    co zrobiłeś?