  • 1. Data: 2013-04-14 12:21:34
    Temat: problem po wymianie cylindra
    Od: kosmal95 <jakub.kosmalski@_NOSPAM_op.pl>

    Witam ! wymieniłem w silniku 50 ccm cylinder i glowice na 80 ccm no i po
    złozeniu całosci odpalił po krótkim czasie , pozniej chciałem nastawic
    koło wiec chciałem wrzucic 1 bieg zeby koło sie kreciło ale po nacisnieciu
    sprzegła motor zgasł .. i nie pali .. taki mam problem ;/ a i dodam ze nie
    wskakuje 2 , 3 i 4 bieg ;/ ktos wie co moze byc z*ebanego ? z góry dzieki
    za wszystkie rady :)

  • 2. Data: 2013-04-14 13:26:18
    Temat: Re: problem po wymianie cylindra
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 14 Apr 2013 10:21:34 +0000 osobnik zwany kosmal95
    napisał:

> [...]
    > nacisnieciu sprzegła motor zgasł .. i nie pali .. taki mam problem ;/ a
    > i dodam ze nie wskakuje 2 , 3 i 4 bieg ;/ ktos wie co moze byc z*ebanego

    mechanik

    > ? z góry dzieki za wszystkie rady :)

    proszę

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2013-04-29 09:00:43
    Od: therock0901 <kamil.przyslo@_NOSPAM_op.pl>

    kosmal95 napisal

> [...]
    > wskakuje 2 , 3 i 4 bieg ;/ ktos wie co moze byc z*ebanego ? z góry dzieki

    Może coś jest z wałem rozkręć i zobacz.