  • 1. Data: 2013-04-13 11:36:06
    Temat: kat A hondacbr500r
    Od: kiniek <kiniek55@_NOSPAM_buziaczek.pl>

    majac prawo jazdy kat. A moge prowadzic honde cbr500r w polsce nie majac
    problemow z ubezpieczeniem?? obecnie mieszkam we francji i dowiedzialam
    sie ze zakupujac motor bede miala problemy z ubezpieczeniem... poniewaz
    powinnam miec kat A2... prosze porade bo jestem w trakcie zakupu i nie
    wiem co robic...

  • 2. Data: 2013-04-13 11:50:32
    Temat: Re: kat A hondacbr500r
    Od: "Baczek" <b...@k...pl>

> [...]
    > sie ze zakupujac motor bede miala problemy z ubezpieczeniem... poniewaz
    > powinnam miec kat A2... prosze porade bo jestem w trakcie zakupu i nie

    Nie do końca roszumiem o co pytasz. Może posiadać pojazd i go ubezpieczyć
    nie posiadając PJ.

  • 3. Data: 2013-04-13 12:45:28
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-04-13 11:36, kiniek pisze:
> [...]
    > problemow z ubezpieczeniem?? obecnie mieszkam we francji i dowiedzialam
    > sie ze zakupujac motor bede miala problemy z ubezpieczeniem... poniewaz

    Kat. A jest wyższa niż A2, więc od tej strony masz spokój. Kolega już
    napisał, że możesz mieć pojazd i ubezpieczenie nawet nie mając prawa jazdy.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2013-04-13 12:58:59
    Od: kiniek <kiniek55@_NOSPAM_buziaczek.pl>

    Baczek napisal

    > Nie do końca roszumiem o co pytasz. Może posiadać pojazd i go ubezpieczyć
    > nie posiadając PJ.
    mam prawo jazdy kategori a i jestem w trakcie zakupu hondy cbr500r gdy
    zapytalam o ubezpieczenie w salonie gdzie kupuje motro zostalam
    poinformowana ze musze miec kat A2 bo inaczej nikt nie sprzeda mi
    ubezpieczenia.... gdym zarejstrowala ten motor w pl miala bym podobne
    problemy jak tutaj czy musze zrobic nowe prawko??

  • 5. Data: 2013-04-13 13:02:42
    Od: kiniek <kiniek55@_NOSPAM_buziaczek.pl>

    Magic napisal

    > Kat. A jest wyższa niż A2, więc od tej strony masz spokój. Kolega już
    > napisał, że możesz mieć pojazd i ubezpieczenie nawet nie mając prawa jazdy

    pan sprzedajacy motor poinformowal mnie ze w razie kontroli przez policje
    moge zostac ukarana 5 tysiacami euro mandatu lub 2 lata wiezienia i utrate
    kilku punktow... tak ze juz nie wiem jak to dziala...

  • 6. Data: 2013-04-13 13:18:39
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-04-13 13:02, kiniek pisze:
> [...]
    > policje moge zostac ukarana 5 tysiacami euro mandatu lub 2 lata
    > wiezienia i utrate kilku punktow... tak ze juz nie wiem jak to dziala...

    Ten sprzedawca to wg mnie jakiś cymbał, ale może we Francji faktycznie
    są takie przepisy. Gdzie zamierzasz rejestrować motocykl - w Polsce czy
    we Francji ?

  • 7. Data: 2013-04-13 14:13:12
    Od: kiniek <kiniek55@_NOSPAM_buziaczek.pl>

    Magic napisal

    > Ten sprzedawca to wg mnie jakiś cymbał, ale może we Francji faktycznie
    > są takie przepisy. Gdzie zamierzasz rejestrować motocykl - w Polsce czy
    > we Francji ?

    we francji jest to mozliwe lecz moze poniesc za soba nie przyjemne
    konsekwencje dlatego staram sie zorientowac jak to wyglada w pl... jezeli
    tam nie bedzie problemu to motocykl bedzie rejstrowany i ubezpieczony w
    polsce....

  • 8. Data: 2013-04-13 14:14:54
    Od: kiniek <kiniek55@_NOSPAM_buziaczek.pl>

    kiniek napisal

> [...]

    > konsekwencje dlatego staram sie zorientowac jak to wyglada w pl... jezeli
    > tam nie bedzie problemu to motocykl bedzie rejstrowany i ubezpieczony w

    a co do cymbala podtrzymuje Twoje zdanie :D prawo maja nie z tej
    ziemi...:/