  • 1. Data: 2013-04-13 14:07:54
    Temat: Goes Wiki 50cc 4T. WAZNE!!!
    Od: GoToSkill <lech590000@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam, kupiłem ostatnio skuter Wiki 50cc.
    Mam zepsuty prędkościomierz/kontrolkę paliwa/itp.
    Szukałem części, ale nigdzie nie mogłem znaleźć, i wtedy znalazłem
    różnicę. Czytałem opinie o marce Inca (Chinskie g....) a ja jadąc moim
    czułem moc która w nim drzemie (mam blokadę na 55km/h) Chciałem kupić
    licznik żeby się dowiedzieć ile ciągnie itp.
    Głęboko szukałem po wielu przeglądarkach i zauważyłem ze to nie Chinska
    Inca, tylko Włoski Goes, ponieważ mam identyczne kolory, itp. a oprócz
    tego oglądając zdjęcia inca wiki wydawały mi się chude te skutery a mój
    jest masywny. Czy to na 100% Włoska robota?

    Chinska Inca: http://www.scigacz.pl/Inca,Wiki,50,4T,12719.html
    Włoski Goes? : http://www.asso-scooter.org/Goes-Wiki-50cc-caracteri
    stiques

    Proszę o odpowiedz i gdyby ktoś miał namiary na cały licznik do tego typu
    skutera i inne części to proszę o odpowiedz.

  • 2. Data: 2013-04-13 20:41:45
    Temat: Re: Goes Wiki 50cc 4T. WAZNE!!!
    Od: "Baczek" <b...@k...pl>

> [...]
    > Proszę o odpowiedz i gdyby ktoś miał namiary na cały licznik do tego typu
    > skutera i inne części to proszę o odpowiedz.

    Ile masz lat?

  • 3. Data: 2013-04-14 11:23:38
    Od: GoToSkill <lech590000@_NOSPAM_o2.pl>

    17

  • 4. Data: 2013-04-15 19:10:22
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-04-13 14:07, GoToSkill pisze:
    > Witam, kupiłem ostatnio skuter Wiki 50cc. Mam zepsuty
    > prędkościomierz/kontrolkę paliwa/itp.

    Nie chłopcze, to nie jest ważne dla nikogo oprócz Ciebie.
    Wątpię by ktoś tutaj był w stanie pomóc Ci w tym kłopocie, bo piszesz o
    jakichś wynalazkach o których nikt tu nie słyszał. Spróbuj na
    skutery.net , może będziesz miał szczęście.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj