  • 1. Data: 2008-10-03 07:55:06
    Temat: problem z DSL?
    Od: gu1iwer <g...@p...onet.pl>

    Witam , czy ktoś wie czy z dsl-ami było coś robione ? jakieś
    ograniczenia pps czy coś tego rodzaju ?
    Mam 3 dsl ( różne lokalizacje) i na wszystkich zdecydowane pogorszenie
    szybkości otwierania stron , łącze owszem daje się wysycić , z
    noc.gts.pl pociągnie pełną szybkością , ale stronki to już jakoś ciężko
    chodzą. Dopóki jest mało ludzi pracujących jest ok , upload pod kontrolą
    więc to nie jest przyczyna.
    Piotr

  • 2. Data: 2008-10-03 11:54:04
    Temat: Re: problem z DSL?
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "gu1iwer" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pociągnie pełną szybkością , ale stronki to już jakoś ciężko chodzą.
    > Dopóki jest mało ludzi pracujących jest ok , upload pod kontrolą więc to

    dobrze ze wybrales odpowiednia grupe
    swietnie ze podales region polski
    ogolnie tak dalej a na pewno bedziesz
    mial pelna satysfakcje

    hint 9330, 9393

  • 3. Data: 2008-10-03 16:18:54
    Od: gu1iwer <g...@p...onet.pl>

    Radosław HORODNICZY pisze:

    > Użytkownik "gu1iwer" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    No grupa wydawała mi się odpowiednia :) . woj Lubuskie.
    no niestety 9330 twierdzi że jest ok , wykazują dużą chęć pomocy , ale
    problem jednak pozostaje. Rozmawiałem z innymi posiadaczami dsl , też
    dostrzegli że coś inaczej pracuje , np dłuższą chwilę nic a później cala
    stronka wskakuje.

  • 4. Data: 2008-10-03 18:47:55
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    "gu1iwer" <g...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > problem jednak pozostaje. Rozmawiałem z innymi posiadaczami dsl , też
    > dostrzegli że coś inaczej pracuje , np dłuższą chwilę nic a później cala

    Kolega w swoj sposob dal Ci do zrozumienia ze to nie jest odpowiadnia grupa.
    Sporobuj chocby na pl.comp.sieci

    pozdr
    Wlochaty

  • 5. Data: 2008-10-03 20:44:18
    Od: GP <-...@e...pl>

    gu1iwer wrote:

> [...]
    > noc.gts.pl pociągnie pełną szybkością , ale stronki to już jakoś ciężko
    > chodzą. Dopóki jest mało ludzi pracujących jest ok , upload pod kontrolą

    też mam takie wrażenie, do tego niekiedy gubi pingi do onet i wp i innych
    a robiles moze ostatnio jakies zmiany predkosci?
    bo ja zwiekszalem up do 1024.

  • 6. Data: 2008-10-04 05:50:05
    Od: gu1iwer <g...@p...onet.pl>

    GP pisze:

    > też mam takie wrażenie, do tego niekiedy gubi pingi do onet i wp i innych
    > a robiles moze ostatnio jakies zmiany predkosci?
    > bo ja zwiekszalem up do 1024.

    Żadnych zmian , ot tak z siebie zaczęło się dziać. no straty zwłaszcza
    do wp to dośc cząsto są , ale to już od "zawsze" chyba

  • 7. Data: 2008-10-04 10:49:54
    Od: "depeq" <?????@??.??>

    > Żadnych zmian , ot tak z siebie zaczęło się dziać. no straty zwłaszcza do
    > wp to dośc cząsto są , ale to już od "zawsze" chyba

    Zanim nastała "era neostrady" czyli >5 lat temu wp odpowiadała na wszystkie
    pingi :)
    A jeśli chodzi o Twojego DSLa to może przełączyli Cię w tryb interleaved?
    Lepszą grupą do takich pytań jest alt.pl.neostrada

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2008-10-04 13:42:31
    Od: gu1iwer <g...@p...onet.pl>

    depeq pisze:

> [...]
    > A jeśli chodzi o Twojego DSLa to może przełączyli Cię w tryb interleaved?
    > Lepszą grupą do takich pytań jest alt.pl.neostrada

    no >5 lat temu to miałem SDI i nie było potrzeby mierzyć pingiem bo jak
    na tamte czasy działało całkiem dobrze do tego miałem wspomaganie FTP
    przez satelitę , hmm i tu taka jakaś zbieżność zachowań , przez satkę
    transfery były duże , ale otwieranie stron ... no wiadomo ping . przez
    dsl ping niby nienajgorszy transfery super , ale to otwieranie stron ,
    hmm . ciekawe czy aby ping nie idzie z dużo wyższym prio niż tcp.
    spróbuję jakoś to obejrzeć.
    Dzięki i pozdrawiam

  • 9. Data: 2008-10-04 14:42:19
    Od: "HaQs" <t...@p...onet.pl>

    Czy ja wiem czy to taka zła grupa na ten temat w/g mnie dobra a napewno
    lepsza niż: alt.pl.neostrada

    Odnośnie problemu fakt faktem jest tego typu problem który opisujesz i wiąże
    się on bezposrednio ze zwiekszeniem wysyłu na porcie , swego czasu mialem u
    siebie DSL-a 15mb/1,5mb i dsla 8/0,64 i co ciekawe na dslu 8 bez problemu
    wysycałem upload i stronki chodziły idealnie natomiast na tej 15/1,5 bylo
    widac znaczącą roznice w szybkosci ładowania stron i w sumie tyle az w koncu
    okazało sie ze jest jeszcze jakis problem w uploadem na FTP wpiołem sie
    bezposrednio w modem i w sumie wysyłając na FTP tpsy transfer na (DSL15)
    spadał do 10KB po paru sekundach no czasem skoczył na 30, a na DSLu 8mb
    wysył caly czas leciał w granicach 80kb , Co ciekawe DSL 15 wysycał na
    wielu uzytkownikach bez problemu upload ale na pojedynczej sesji nie był w
    stanie.

    Wiec dzwoniłem na 9330 , tam zgłoszenie przyjeli i w koncu ktos oddzwonił i
    stwierdzil ze widział juz ten problem i spróbuje cos zrobic, po 2 godzinach
    przekonfigurowali port i automatycznie stronki chodziły idealnie i wysył
    zachowywał sie tak jak należy

    w/g mnie coś jak by MTU było nie halo.

    Pozdrawiam HaQs

  • 10. Data: 2008-10-06 08:46:27
    Od: Krzysztof Krych <k...@z...kom.pl>

    Dnia Fri, 03 Oct 2008 09:55:06 +0200, gu1iwer napisał(a):

    Witam!
> [...]
    > stronki to już jakoś ciężko chodzą. Dopóki jest mało ludzi pracujących
    > jest ok , upload pod kontrolą więc to nie jest przyczyna.

    Ja jestem podłączony do jakiegoś urananetu na internetdsl (8Mbps) i
    potwierdzam pogorszenie w ostatnich dniach jakości.
    Rejon: Zachodniopomorskie.

    --
    Krzysztof Krych