  • 1. Data: 2009-04-21 15:19:39
    Temat: problem z MMS na N6300
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Mam N 6300 w Erze abonament, Siostra N500 w simplusie. Raz przysłała mi mms-a:
    doszedł. Ale tylko raz. Od tego czasu każdy mms powoduje problemy. Wygląda to
    tak:
    1. W moim telefonie pojawia się ikona GPRS i odbierania MMS
    2. Po chwili telefon zamruga ekranem,wyłączy się lub w inny sposób zwariuje.
    3. Po ponownym włączeniu jak w punkcie 1, i trwa to w nieskończoność.

    ****Pomaga tylko:
    1. wyjąć ckarę
    2. włożyć inną kartę z ERY, a wtedy:
    telefon zaczyna znowu odbierać mmsa-a, tyle, że po kilku próbach (w końcu nie
    ma karty...) kończy pobieranie komunikatem o niepowodzeniu w odbiorxze mms-a od
    <imię siostry>

    Wszystkie mms-y od siostry do znajomych działają, wszystkie mms-y od znajomych
    do mnie dochodzą. Gdzie szukać przyczyn? Czy powodem może być to, że mam starą
    (2001) kartę sim ? Ale przecież od innych odbiera, i os siostry raz odebrał....

  • 2. Data: 2009-04-21 17:47:37
    Temat: Re: problem z MMS na N6300
    Od: m...@p...onet.pl

    tytułem uzupełnienia:soft 05.50