  • 1. Data: 2009-04-21 11:35:20
    Temat: uzywany dobry telefon do stowki
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Jesli mialbys kupic uzywke do stowki spelniajaca ponizsze wymagania:
    -w miare dobra bateria
    -nie za maly wyswietlacz (czytelny)
    -gabaryty nie maja znaczenia bo telefon bedzie glownie uzywany jako
    stacjonarny w domu
    -najlepiej BT ale niekoniecznie
    -telefon glownie do rozmow i pare smsow/mmsow dziennie.

    Myslalem nad k750i ale te padajace joye i zdzierajace sie okropnie
    obudowy.

  • 2. Data: 2009-04-21 11:43:17
    Temat: Re: uzywany dobry telefon do stowki
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    --
    tylko mieczaki jedza miód, twardziele zuja pszczoly
    Uzytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > -telefon glownie do rozmow i pare smsow/mmsow dziennie.
    >
    > Myslalem nad k750i ale te padajace joye i zdzierajace sie okropnie

    Motorola V3 - spelania wszystkie wymagania

  • 3. Data: 2009-04-21 11:55:33
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Motorola V3 - spelania wszystkie wymagania

    zapomnialem dodac ze zadnych klapek :)
    poza tym V3 to mocno awaryjny model o slabiutkiej baterii.

  • 4. Data: 2009-04-21 12:00:12
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    --
    tylko mieczaki jedza miód, twardziele zuja pszczoly
    Uzytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > zapomnialem dodac ze zadnych klapek :)
    > poza tym V3 to mocno awaryjny model o slabiutkiej baterii.

    nie wiem - mam od 2 lat bakteria 3ma 5 dni - rozmawiam ok 30 minut
    dziennie i nie ma problemów z telefonem - jedyna wada to ze buczy troche na
    otwartej klapce ale trzeba miec dobry sluch zeby zauwazyc - ale wszytskie V3
    tak maja - a niewatpliwa zaleta jest sposób wykonania i cholernie trwala
    obudowa - wiem cos o tym bo mam 2 malych dzieci kótre nie raz telefonu
    uzywaja jako liny do przeciagania :)

  • 5. Data: 2009-04-21 12:10:02
    Od: BearBag <c...@g...com>

> [...]
    > tak maja - a niewatpliwa zaleta jest sposób wykonania i cholernie trwala
    > obudowa - wiem cos o tym bo mam 2 malych dzieci kótre nie raz telefonu

    kiedys chcialem taka kupic ale 80% na allegro mialo jakies wady i
    uszkodzenia i droga statystyki stawiam teze ze mocno awaryjny sprzet.
    Szukam tel. glownie do domu i klapka odpada, jest zbedna.

  • 6. Data: 2009-04-21 12:15:03
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    --
    tylko mieczaki jedza miód, twardziele zuja pszczoly
    Uzytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    l.googlegroups.com...

    > kiedys chcialem taka kupic ale 80% na allegro mialo jakies wady i
    > uszkodzenia i droga statystyki stawiam teze ze mocno awaryjny sprzet.
    > Szukam tel. glownie do domu i klapka odpada, jest zbedna.

    rozumiem argument - o klapce - niepraktyczne dla stacjonarnego - a co do
    trwalosci V3 to jest tak ze kazdy telefon da sie "zalatwic" ale ten model
    naprawde jest solidny - w przeciwienstwie do SE 750 gdzie dzojstki padaja
    jak muchy - brat na gwarancji wymienial 3 razy - chociaz pewnie znajda sie
    osoby które trafia na modele trwalsze ::)

  • 7. Data: 2009-04-21 12:52:06
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

> [...]
    > stacjonarny w domu
    > -najlepiej BT ale niekoniecznie
    > -telefon glownie do rozmow i pare smsow/mmsow dziennie.

    Nowa Nokia 1200 i koniec tematu. Na Allegro za 120. Ja trafilem kiedys w
    Saturnie za równe 100 zl.

    Maciek.

  • 8. Data: 2009-04-21 13:00:28
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Nowa Nokia 1200 i koniec tematu. Na Allegro za 120. Ja trafilem kiedys w
    > Saturnie za równe 100 zl.

    sorry ale to smiec..

  • 9. Data: 2009-04-21 13:19:06
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Bebe" <e...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > naprawde jest solidny - w przeciwienstwie do SE 750 gdzie dzojstki padaja jak
    > muchy - brat na gwarancji wymienial 3 razy - chociaz pewnie znajda sie osoby
    > które trafia na modele trwalsze ::)

    U mnie prawie 3 letni k750 i ani razu dżojstik nie padł.

  • 10. Data: 2009-04-21 18:23:05
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "BearBag"
    .googlegroups.com