  • 1. Data: 2009-04-21 12:14:49
    Temat: simPLUS czy mozna doladowac jeszcze inaczej?
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    o zasileniach SimPlus http://simplus.pl/v.do?idx=964979

    pytanie:
    czy można zasilić simplusa z telefonu abonamentowego (PLUS), w ramach abonamentu
    (ujęcie minut) lub dodatkowo (dopisana kwota do rachunku)?

  • 2. Data: 2009-04-21 12:19:37
    Temat: Re: simPLUS czy mozna doladowac jeszcze inaczej?
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

    Użytkownik "Końrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    >o zasileniach SimPlus http://simplus.pl/v.do?idx=964979
    >

    > pytanie:
    > czy można zasilić simplusa z telefonu abonamentowego (PLUS), w ramach
    > abonamentu (ujęcie minut)

    NIE,

    > lub dodatkowo (dopisana kwota do rachunku)?

    TAK
    http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/plus_abonamen
    t/uslugi/nowosci/zasil_karte_bliskiej_osobie/

    Można tez zasilić konto punktami zbieranymi w programie 5 plus z tytułu
    posiadania abonamentu i płacenia rachunków.

  • 3. Data: 2009-05-05 20:22:47
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

    Końrad N.S. pisze:
> [...]
    > czy można zasilić simplusa z telefonu abonamentowego (PLUS), w ramach
    > abonamentu (ujęcie minut) lub dodatkowo (dopisana kwota do rachunku)?

    A ja polecam tego linka https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

    Gdzie:
    - zasilisz telefon na kartę jednym kliknięciem
    - zasilisz kilka telefonów na kartę za pomocą jednej płatności
    - sprawdzisz status realizowanych doładowań i historię zakupów

    oraz otrzymasz 2zl na start oraz 3% zwrotu za twoje doładowania oraz
    tyle samo z doładowań osób poleconych. Dzięki temu co 2 miesiące mam
    doładowanie gratis. Dodam jeszcze że ta firma działa z każdym portalem
    stosującym doładowania przez net.