  • 1. Data: 2010-02-22 11:03:46
    Temat: problem z pilotem...
    Od: FD <f...@o...pl>

    w pilocie od dvd [sony] zaczely kiepsko lub prawie wogole reagowc
    niektore klawisze
    (baterie świeże) a nie bardzo moge go rozlozyc zeby przeczyscic plytke
    pod klawiaturą...

    co koledzy sadza o zanurzeniu go w izopropanolu w myjce ultradzwiekowej
    celem
    przeczyszczenia srodka a potem na wysuszeniu w podwyzszonej temp....

    sa szanse na poprawe ?

  • 2. Data: 2010-02-22 11:13:48
    Temat: Re: problem z pilotem...
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    > (baterie świeże) a nie bardzo moge go rozlozyc zeby przeczyscic plytke pod
    > klawiaturą...

    Nie wiem dlaczego, ale IMO jest to podstawowe działanie.
    --
    Pozdr
    EM

  • 3. Data: 2010-02-22 11:30:17
    Od: FD <f...@o...pl>

    EM pisze:

    > Nie wiem dlaczego, ale IMO jest to podstawowe działanie.

    jak wspomnialem nie jestem w stanie otworzyc tej obudowy bez jej
    niszczenia....

  • 4. Data: 2010-02-22 11:49:36
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    > jak wspomnialem nie jestem w stanie otworzyc tej obudowy bez jej
    > niszczenia....

    Obudowy od pilotów ogólnie się otwierają bez większych problemów za pomocą
    odpowiedniego noża.
    Czasem można też wspomóc się podważając czymś w komorze baterii.
    --
    Pozdr
    EM

  • 5. Data: 2010-02-22 12:20:30
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > Obudowy od pilotów ogólnie się otwierają bez większych problemów za pomocą
    > odpowiedniego noża.
    > Czasem można też wspomóc się podważając czymś w komorze baterii.

    Mam jednego albo dwa piloty, w których jest śrubka, do której dostęp
    otrzymuje się po wyjęciu baterii, więc zanim rzuci się ktoś z nożem na
    pilota, polecam dokładnie go obejrzeć ;)...

    Konop

  • 6. Data: 2010-02-22 16:24:50
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Piloty łatwo otwiera się "kostką" do gitary.

    PC

  • 7. Data: 2010-02-24 01:00:27
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PC" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Piloty łatwo otwiera się "kostką" do gitary.

    Może też być delikatnie spiłowana stara karta bankomatowa czy inna tego
    rodzaju.

  • 8. Data: 2010-02-25 00:19:51
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    PC wrote:
    > Piloty łatwo otwiera się "kostką" do gitary.

    Otwórz pilota El-mak kostką ;)
    One mają zatrzask wewnątrz komory na baterie, który trzeba wcisnąć
    śrubokrętem (lub czymś podobnym).
    Spotkałem się też z pilotem (Thomson?), który otwierało się przez mocne
    przesunięcie dolnej części (w kierunku od diody nadawczej) względem
    górnej - dowiedziałem się o tym niestety dopiero po wyłamaniu kilku
    zaczepów.

    Mirek.