  • 1. Data: 2006-10-26 09:36:07
    Temat: problemy onetowo-komunikacyjne
    Od: "vik" <v...@p...onet.pl>

    witam
    czy ktos ma kontakt do kogos normalnego z administratorow onetu ?
    problem jest nastepujacy, gdzie w okolicy kwietnia przeslali mi z onetu info
    ze nie podoba im sie ze w bazie ripe adres kontaktowy tech admina jest w
    domenie onetu i ze przez to musza wypisywac ze ze spamlist, oczywiscie
    zablokowali te konto pocztowe.Nie moglem zrozumiec o co chodzi co ma piernik
    do wiatraka ale zrobilem jak chceli pozmienialem wpisy na wlasna domene.
    Po jakims czasie przyslai mi info ze nic nie zrobilem poniewaz dalej
    przychodza im raporty i dodawani sa do spam listy tym razem oprocz konta
    pocztowego zablokowali mi klase adresowa. Zaraz wyslalem im zwrotke ze
    wszystko zmienione i na dowod przeslalem nawet linki do bazy ripe wszystkich
    moich klas zeby posprawdzali sobie ze wszystko jest pozmeiniane . Odpowiedz
    byla jedynie taka ze poblokowali wszystkie klasy PI i PA.
    Zaczelem szukac gdzie moga byc jeszcze wpsiy i okazalo sie ze jakis admin
    onetowy dodal w spamcopie ze jedna z moich klas nalezy do onetu i wyjasnilo
    sie dlaczego wspominal typ o raportach a dostawali raporty nie o tym ze ja
    onet spamuje czy onet kogos tylko ze z mojej sieci wychodzi spam rapetm 5
    sztuk na 5 miesiecy. Poprostu bledny adresat, a ze nie mogli dojsc co skad
    to poblokowali wszystko co mogli. Wyslalem maila wyjasniajacego ze znalazlem
    przyczyne i ze to nie ja popelnilem blad tylko ktos z onetu ale chyba juz
    nie ma tego dzialu zadnych odpowiedzi. po kilku dniach zrobilem sobie konto
    na spam copie dodalem swoje klasy kliknelem odswiez i wszystko ladnie samo
    sie poukladalo. Teraz jest taki problem ze nie ma z kim gadac nie odpowadaja
    na maile nie chca sie przyznac do swojego bledu nie ma z kim sie
    skontaktowac. Onet zablokowal bo mogl, przez jakis czas puszczalem wszystko
    co na serwer onetowy przez jakas inna klasa ktorej im nie podalem na
    szczescie :) i ci co mieli konta na onecie mogli wysylac wiadomosci. Ale
    gdzie cos pozmieniali ze onet klasyfikuje zrodlo wiadomosci i jak np ktos
    wysyla z mojej sieci majac skrzynke na wp poczte do onetu tez jest odrzucany
    z powodu "Connected to 213.180.130.86 but sender was rejected. Remote host
    said: 553 5.7.1 For MAIL FROM address <x...@w...pl> access is denied by the
    policy analysis functions.
    Czy jest jakas instutucja ktora rozwiazuje takie problemy typu olewanie
    mniejszych od siebie ?

    Pzdr
    Vik

  • 2. Data: 2006-10-27 17:18:17
    Temat: Re: problemy onetowo-komunikacyjne
    Od: "dostepdointernetu.com.pl" <i...@d...com.pl>

    Użytkownik "vik" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > functions.
    > Czy jest jakas instutucja ktora rozwiazuje takie problemy typu olewanie

    Witaj,

    pewnie że jest - polip :), a druga to grupy dyskusyjne dla ISP, isp-tech,
    możesz się zarejestrować przez www.prenumerata.pl - siedzi tam ponad 1000
    osób, z Onetu też

    pozdrawiam
    www.dostepdointernetu.com.pl

  • 3. Data: 2006-10-27 18:03:31
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    dostepdointernetu.com.pl napisał(a):
> [...]
    >>

    > Witaj,
    >
    > pewnie że jest - polip :), a druga to grupy dyskusyjne dla ISP, isp-tech,

    ty gosciu sniegowy
    nie rob krypoto reklamy jakiegos pseudo serwisu

    netykiety nie znasz ? czy idiote udajesz ?

    chyba ze w dowodzie masz dostepdointernetu na nazwisko

    przekraczasz granice dobrego smaku, tu wiekszosc ludzi cos robi, ma
    serwisy, firmy, itp. co nie oznacza ze maja sie promowac w nicku.

    Ps.
    isp-* nie jest od rozwiazywania problemow z onetem
    od tego jest abuse, faxy, maile, telefony

    d.